کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316221 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انفجار فناوری در سراسر دنیا!

هوش مصنوعی، رایانش ابری، اینترنت چیزها، پول مجازی، روبات‌ها، اینترنت ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی، سیستم‌عامل‌های رایگان، چاپگرهای سه بعدی، گوشی‌های هوشمند و انواع و اقسام فناوری‌های مبتنی بر اینترنت، از جمله فناوری‌های جدید و نه چندان جدید هستند که با کاربری‌هایی کاملا دوگانه یعنی له و علیه بشریت در حال گسترش انفجاری هستند.

فناوری
به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ حالا خود کشورهایی که مهد تولد این فناوری‌های هستند نیز با چالش‌هایی جدید مواجه و دست به گریبانند که برای نمونه دو محصول عینک گوگل و ماشین‌های هوشمند این شرکت که سرگرم جمع‌آوری جزیی‌ترین اطلاعات از دنیا هستند، باعث تشکیل پرونده‌هایی شدند که برای نخستین بار حتی قضات غربی نیز نمی‌دانند با استناد به چه قوانینی باید چه حکمی صادر کنند.

آری، فناوری‌هایی که به مثابه شمشیر دولبه هستند و اگر دست نیکان باشد یا اشرار، تفاوت کاربری آن در حد بخشیدن و گرفتن زندگی است، با اجازه یا بی‌اجازه در حال باز کردن جای خود در سراسر دنیا هستند.

کشورهایی همچون ایران ما نیز از جمله واردکنندگان و مصرف‌کنندگان صرف این فناوری‌ها به شمار رفته و در برخی موارد تنها نظاره‌گر این بازی جدید است. شاید برخی این جمله را نپسندند، ولی برخی از این فناوری‌ها اتفاقا تنها برای کشورهایی همچون ما طراحی شده‌اند.

برخی از این فناوری‌ها تنها جاده‌ای یک طرفه هستند که جایی که بحث دسترسی و خروج اطلاعات مطرح باشد، بسیار دست و دلبازانه حتی فیلترشکن‌های رایگان نیز برایش طراحی می‌کنند و اما جایی که قرار باشد ما به اطلاعاتی از آن سوی دنیا دسترسی داشته باشیم، روی خشک و خشن خود را به ما نشان می‌دهند و بحث مضحک تحریم‌ها را به میان می‌کشند. (برای نمونه مروری داشته باشید به سرویس‌های ممنوعه شرکت‌هایی همچون گوگل، اپل و مایکروسافت برای ایرانی‌ها در حالیکه برخی خدمات ایشان با کمال میل و به رایگان در اختیار ما قرار دارد.)

در کشور ما اما برخی مسوولان خواسته یا ناخواسته درگیر مسایلی هستند که دیر یا زود صدمات زیادی ایجاد خواهد کرد. سونامی فناوری در حالی از سمت غرب وزیدن گرفته و به سمت ما می‌آید که ما هنوز درگیر انتصاب فلان مدیر، بحث‌های کلامی چرا فیلترکنیم چرا نکنیم و غیره هستیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24956 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/11/12 تعداد مشاهده: 1662
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1393/11/12 20:52
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
می‌خواهید دلیل اصلی انفجار زیبای فناوری در سراسر جهان رو بگم ؟
دلیلش این هست که پادشاه جهانیان با اینکار تصمیم داره تا وقتی به ولی خود اجازه ظهور داد، پیام او در کمتر از یک ثانیه به گوش و چشم همه مردم جهان برسه!
درود بر امام زمان (ص) که امیدوارم این مطلب رو بخونند!
یا علی!