کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316089 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تیم TaiG ابزاری تحت ویندوز برای جیلبریک منتشر کرد

TaiG-iOS-8.2-beta-1024x868

اندکی پیش خبر ممکن‌بودن جیلبریک بتای دوم آی‌اواس ۸.۲ توسط ابزار جیلبریک PPJailbreak را در اپل اپس خواندید. شاید بدانید که هدف اصلی از انتشار این ابزار در زمان خود پرکردن خلأ نبود ابزاری برای جیلبریک آی‌اواس ۸.۱.۲ بر روی سیستم عامل مک بود. به عبارت دیگر ابزار TaiG که پیش از PPJailbreak از راه رسیده بود تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار بود.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ حال که وضعیت برعکس شده و ابزار مک PPJailbreak ویژگی‌ای (قابلیت جیلبریک بتای دوم آی‌اواس ۸.۲) دارد که TaiG فاقد آن است، توسعه‌دهندگان TaiG نیز دست به کار شده و ابزار ویندوز خود را با افزودن قابلیت جیلبریک بتای یک و دو آی‌اواس ۸.۲ به روز کرده‌اند. این آپدیت ابزار به نسخه‌ی ۱.۳.۰ در حال حاضر از این لینک از وبسایت رسمی گروه قابل دانلود است.

ابزار PPJailbreak قابل جیلبریک بتای دوم آی‌اواس ۸.۲ را از پیش از آن که وضعیت به حال فعلی دچار شود داشت و نمی‌توان خرده‌ای به آن گرفت. اما شاید کمی عجیب باید که ببینیم تیم TaiG یک آپدیت جدید برای این که بتوان نسخه‌هایی آزمایشی از آی‌اواس را جیلبریک کرد منتشر کرده است. ولی با در نظر گرفتن مسائلی نظیر این که ۱- امکان ریستور به ۸.۲ همچنان فراهم است، ۲- آی‌اواس ۸.۲ تنها نسخه‌ای است که در شرایط فعلی قابل ریستور و جیلبریک است، و ۳- نسخه‌های آزمایشی آی‌اواس ۸.۲ قرار نیست نیز در آینده منقضی شوند، این تصمیم TaiG منطقی به نظر می‌رسد.

توجه داشته باشید که این مسائل تنها باید مورد توجه کاربرانی قرار گیرد که بر روی نسخه‌ای غیرآزمایشی از آی‌اواس که قابل جیلبریک نیست قرار دارند. در صورتی که در حال حاضر بر روی نسخه‌ای عمومی قرار دارید و جیلبریک را نیز با موفقیت انجام داده‌اید، خود را به دردسر بیخود نیاندازید و از همین نسخه‌ی جیلبریک‌شده‌ی فعلی لذت ببرید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25327 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/12/05 تعداد مشاهده: 1481
سافت گذر