کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316133 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هدست بلوتوث Bluewire مجهز به حافظه داخلی

حتما بارها برای شما پیش آمده است که مجبور باشید هنگام مکالمه تلفنی موضوعی را یادداشت کنید یا بعد از پایان تماس افسوس بخورید که چرا برخی موارد مهم را روی کاغذ ننوشته‌اید. شاید هم به واسطه شغل خود نیاز داشته باشید تا مکالمات را ضبط کرده و در آینده از آنها استفاده کنید. اینجاست که می‌توانیم یک گجت جذاب به نام Bluewire را به شما معرفی کنیم. همراه زومیت باشید.

این هدست بلوتوث می‌تواند تمامی گفتگوهای رد و بدل شده در دو طرف گوشی‌ هوشمند یا تلفن VoIP را مستقیما بر روی حافظه 16 گیگابایتی خود ذخیره کند. یعنی اگر گزارشگر، خبرنگار، وکیل یا کاربر عادی هستید که نیاز به ضبط مکالمات دارید، Bluewire به روزهای مشقت‌بار شما برای برقراری تماس و ادامه مکالمه از روی اسپیکر پایان می‌دهد.

سپس می‌توانید از طریق اپلیکیشن iOS یا اندروید مربوطه به مکالمات خود دسترسی داشته باشید. اگر بخواهید فضای بیشتری را آزاد کنید یا تغییراتی را بر روی فایل‌های صوتی خود ایجاد کنید، می‌توانید به طور مستقیم این مکالمات را روی گوشی، کامپیوتر یا تبلت همگام‌سازی کنید. (کاربران اندرویدی تمام کاری که باید انجام دهند این است که بلووایر را بر روی قسمتی از گوشی خود قرار دهند که به تراشه NFC مجهز شده است.)

bluewire-bluetooth-headset-

اگر خیلی از اینکه هدست بلووایر روی گوشتان باشد، احساس خوشایندی ندارید، می‌توانید آن را با دیگر گوشی‌ها و هدست‌های مناسب یا حتی سیستم تماس خودروی خود جفت کنید. از آنجایی که سبک طراحی این هدست بلوتوث کاملا بدون سیم است، بنابراین از پد شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

این تمام امکانات Bluewire نیست. از دیگر کارهایی که این هدست از پس انجام آن‌ها بر می‌آید می‌توان به تبدیل شدن این هدست به دستگاه واکی‌تاکی، سیستم هشدار حرکت Bluegard و چراغ قوه داخلی اشاره کرد.

کمپین ویژه هدست بلووایر در حال حاضر روی وب‌سایت Indiegogo فعال است و این امید وجود دارد که تا 26 فوریه میزان سرمایه‌گذاری روی آن به 40 هزار دلار برسد. قیمت اولیه آن 149 تا 179 دلار است و می‌توانید برای خرید بسته توزیعی 50 تایی این هدست، 7،750 دلار بپردازید. سری اول خریداران بلووایر می‌توانند تا ماه جولای سال جاری میلادی دستگاه خود را تحویل بگیرند.

اما آنهایی که نیاز دارند مکالمات خود را ضبط کنند، تا زمان خرید یک هدست بلوتوث بلووایر باید دنبال مکانی ساکت در اداره خود باشند!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25339 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/07 تعداد مشاهده: 1583
اخبار مرتبط
سافت گذر