کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل حالا تبلیغات فلش را به HTML5 تبدیل می‌کند

همان‌گونه که در جریان هستید، گوگل چندی پیش به‌طور رسمی اعلام کرد که تمامی ویدیوها سرویس یوتیوب بر پایه فناوری HTML5 نمایش داده خواهند شد، در همین راستا امروز نیز اعلام گردید که تمامی تبلیغات فلشی که توسط گوگل نمایش داده می شوند نیز به‌صورت خودکار به HTML5 تبدیل خواهند شد.


Google-Logo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ گوگل در چند سال اخیر رابطه چندان خوبی با کمپانی ادوبی و علل خصوص فناوری Adobe Flash این شرکت نداشته است. یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های نرم‌افزاری برای ایجاد و تولید مالتی مدیاها، برنامه فلش می‌باشد. فلش ماکرومدیا برای ایجاد حرکت و صدا در طراحی سایت‌های اینترنتی و نیز تولید نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و گاهی تولید تبلیغات رایانه‌ای، استفاده می گردد.

گوگل در اولین اقدام خود در راستای مخالفت با Adobe Flash، ابتدا نمایش محتویاتی که بر پایه این فناوری تولید شده‌اند را بر روی نسخه موبایل مرورگر کروم متوقف کرد. پس از آن نمایش فایل‌های ویدئویی یوتیوب را به بستر HTML5 تغییر داد. به نظر می‌رسد گوگل بنا به دلایلی که خود گاها امنیتی می‌خواند، قصد کنار آمدن با فایل‌های فلش را نداشته، زیرا این غول فناوری امروز اعلام کرد که زین پس تبلیغات با فرمت Adobe Flash را به HTML5 تبدیل می‌کند و در نتیجه تبلیغات می‌توانند برای کاربران بیشتری که فلش پلیر را بر روی دستگاه خود نصب نکرده‌اند، نمایش داده شوند.

در مهر ماه گذشته گوگل شروع به نمایش فایل‌های پشتیبان تعاملی برای هنگامی که فایل‌های فلش توسط مرورگر کاربر پشتیبانی نمی‌شود، نمود. قابلیت تبدیل فایل‌های فلش به HTML5 برای شبکه‌ی نمایش تبلیغات گوگل و همچنین مدیریت کلیک دوگانه بر روی تبلیغات یک نسخه‌ی HTML5 از تبلیغات فلش را فراهم می‌آورد که به‌جای نسخه پشتیبان، یک تبلیغات واقعی را بر پایه فناوری HTML5 نمایش خواهد داد.

گرچه تمام تبلیغات به HTML5 تبدیل نخواهند شد اما بخش بزرگی از این تبلیغات تحت تأثیر تصمیم جدید گوگل قرار خواهند گرفت. تنها کاری که نمایش‌دهندگان تبلیغ باید انجام دهند این است که تبلیغات خود را از طریق ابزار AdWords Editor و یا هر ابزار دیگری که با پلتفرم تبلیغاتی گوگل سازگار است آپلود نمایند. گوگل قصد دارد به‌مرور زمان و تا پایان سال ۲۰۱۵ تمامی فایل‌های تبلیغاتی فلش را تا آنجایی که ممکن است به HTML5 تبدیل نماید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25358 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/09 تعداد مشاهده: 1612
سافت گذر