کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316127 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چرا باید آیفون 6 پلاس را به آیفون 6 ترجیح دهید!

استیو کواچ ویراستار ارشد بخش مقالات فناوری وب‌سایت معتبر Business Insider است. او در مقاله‌ای ضمن تعریف خاطره‌ای از حضورش در مراسم MWC در سال گذشته از مزایای خرید آیفون 6 پلاس نسبت به آیفون 6 می‌گوید. با توجه به این که به زودی شاهد MWC 2015 خواهیم بود، خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ بالاخره پس از یک سفر 13 ساعته به بارسلونا محل برگزاری کنگره جهانی موبایل رسیدم که از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد. وقتی سال گذشته برای همین رویداد به بارسلونا آمده بودم یک آیفون 5s داشتم. از آنجا که بطور مرتب در محوطه برگزاری مراسم‌ها عکس می‌انداختم، توییت می‌کردم و ایمیل می‌فرستادم، مجبور بودم تا 2 بار در روز آیفون خود را شارژ کنم. همیشه ترس این را داشتم که نکند شارژ گوشی من تمام شود و من در یک شهر غریب بدون دسترسی به نقشه گوگل یا راه برقراری تماس با دوستانم برای درخواست کمک سرگردان شوم. اما امسال شرایط کاملا متفاوت است!

حالا من یک  آیفون 6 پلاس دارم که نه تنها نمایشگر آن 1.5 اینچ بزرگتر از آیفون 5S سابقم است بلکه باتری بزرگتری هم دارد. من طی 24 ساعت گذشته آیفون 6 پلاس خود را شارژ نکرده‌ام و در حالی که زمان زیادی از روز را مشغول نوشتن متن در گوشی خود بودم، توییتر خود را چک می‌کردم و به تماشای فیلم در آیفون خود در هواپیما مشغول بودم  هنوز هم زمانی که به بارسلونا رسیدم بیش از 40 درصد از شارژ باتری من باقی مانده بود.

عمر باتری به تنهایی دلیل خوبی است تا آیفون 6 پلاس را به آیفون 6 ترجیح دهم  ولی بعد از 5 ماه که از آیفون 6 پلاس استفاده می‌کنم به این نتیجه رسیده‌ام که نمایشگر بزرگ‌تر برخی از عادت‌های کاربری من را هم تغییر داده است.  برای مثال دیگر از آیپد استفاده نمی‌کنم. در واقع من آیپد مینی خود را چند ماه پیش فروختم، چرا که از زمانی که آیفون 6 پلاس خریدم دیگر از آیپد خود استفاده نمی‌کردم. آیفون 6 پلاس به اندازه‌ای بزرگ هست که تمام کارهایی را که پیش از این با آیپد انجام می‌دادم، حالا با آیفون 6 پلاس انجام می‌دهم؛ از طرفی حمل‌و‌نقل آن نیز بسیار راحت‌تر از آیپد است.

البته قبول می‌کنم زمانی که برای اولین بار فبلت‌ها توسط سامسونگ معرفی شدند، چندان دید مثبتی نسبت به آن‌ها نداشتم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که بتوانم گوشی به آن بزرگی را با خود حمل کنم، ولی حالا با خوشحالی حرفم را پس می‌گیرم. با وجود نمایشگرهای بزرگتر و باتری با حجم بیشتر، تصور این که یک گوشی با نمایشگرهای عادی موجود در بازار داشته باشم برایم سخت است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25373 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/10 تعداد مشاهده: 1652
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

حسین دانش 1393/12/10 08:32
مطمعنا یه روزی میرسه که شرکت اپل همه ی حرفای خودش و پس میگیره مثل نداشتن درگاه حافظه و بلوتوث هماهنگ و وای فای دیرکت و سنسور مادون قزمز و بدنه ی ضد آب و کلید های منو و بک و فلش پلیر و جاوا و ...............
welcome to the Plus family apple junior lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung