کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734738596 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316224 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی ZTE از Grand S3 با قابلیت بازکردن قفل با اسکن چشم

کمپانی ZTE امروز از نسل جدید پرچم‌دار خود با کیفیت صفحه‌نمایش بهتر در کنار به‌کارگیری دوربینی قوی‌تر و قابلیت باز کردن قفل از طریق اسکن چشم رونمایی کرد.


Grand-S3-Image2-e1425213996731-730x424

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ پرچم‌دار جدید کمپانی چینی ZTE که Grand S3 نام‌گذاری شده، از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد و در دل میزبان پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس کار  ۲.۵ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی می‌باشد.

Grand S3 در قاب پشتی به دوربینی با وضوح ۱۶ مگا پیکسل و در جلو به دوربینی ۸ مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری به‌صورت فول اچ‌دی مجهز شده است. به گفته ZTE این دستگاه تنها  ۹.۸ ضخامت داشته که Grand S3 را به یکی از باریک‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر تبدیل می‌کند، اما شاید این تنها ویژگی Grand S3 نباشد زیرا پرچم‌دار جدید ZTE به حسگری در جلو دستگاه مجهز شده که کاربر می‌تواند از آن برای باز کردن قفل دستگاه استفاده نماید.

هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با سنسور استفاده شده در این محصول در دست نیست، اما شرکت سازنده اعلام کرده که Grand S3 از ماه آینده در بازار چین با قیمت ۴۸۰ دلار قابل دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که تا به این لحظه خبری از زمان انتشار نسخه جهانی و قیمت در نظر گرفته شده در دست نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25403 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/11 تعداد مشاهده: 1527
سافت گذر