کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316121 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

زاکربرگ: توسعه اینترنت به معنای افزایش تعداد پهپادها است

مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک روز گذشته در کنگره جهانی موبایل به ایراد سخنرانی پرداخت و از دغدغه‌های کمپانی‌اش در راستای گسترش اینترنت سخن گفت.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مارک زاکربرگ
در بخشی از سخنرانی خود گفت که توسعه اینترنت به وسیله فناوری‌های موبایل ممکن است توسط چالش‌های اقتصادی و سیاسی با مشکلات جدی مواجه شود.

وی در ادامه سخنرانی به تلاش فیسبوک برای گسترش اینترنت در سطح جهانی پرداخت و تشریح کرد که تلاش کمپانی‌اش در راستای برقراری امکان دسترسی به شبکه جهانی اینترنت در کشورهای در حال توسعه پای افراد بی شماری را به دنیای مجازی باز کرده و به اوپراتورهای ارتباطاتی این قابلیت را داده تا بر تعداد مشترکین خود در سراسر جهان بیافزایند.

زاکربرگ همچنین بیان کرد که مردم نباید تمام تمرکز خود را بر روی پهپادهای فیسبوک قرار دهند چرا که اساسا استفاده از این فناوری تنها به بخش کوچکی از جهان محدود خواهد شد و بسیاری از مردم عادی در مناطقی زندگی می‌کنند که مجهز به زیرساخت‌های ارتباطی مناسب برای برقراری دسترسی به اینترنت است.

در ادامه سایر سخنرانان به بررسی توسعه اینترنت پرداختند. بر اساس گزارشی که سال گذشته توسط موسسه مک کینزی منتشر شد، کابل‌های مسی به مدت یک قرن وظیفه برقراری ارتباطات را ایفا کرده‌اند و کمپانی‌های بزرگی از این طریق به درآمدهای هنگفت دست یافتند. با این وجود کمتر از 40 درصد از جمعیت جهان به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که رساندن اینترنت به 60 درصد مابقی جمعیت جهان نیازمند استفاده از ابزار و فناوری‌های جدید و مدرن است. ساندار پیچای روز گذشته اذعان کرد که گوگل به طور همزمان مشغول بررسی بالون‌ها و پهپادهایی است که در نقش ایستگاه‌های ارتباطی ظاهر خواهند شد.

علی رغم تلاش‌های گسترده به منظور توسعه اینترنت باید گفت که هزینه بزرگترین مشکل بر سر راه اتصال به اینترنت است. کارتیک شث، مدیرعامل کمپانی هندی Bharti Airtel معتقد است که میزان مصرف اینترنت در برخی از بازارها کمتر از نیمی از میزان افرادی است که گوشی‌های هوشمند دارند. وی می‌گوید بسیاری از فروشندگان محلی گوشی‌های هوشمند به مشتریان خود توصیه می‌کنند به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه‌های سرسام‌آور در استفاده از اینترنت موبایل خودداری کنند.

موضوع دیگر به تفاوت گسترده میان مردان و زنان سراسر جهان در استفاده از اینترنت باز می‌گردد. بر اساس تحقیقی که در سال 2013 توسط اینتل منتشر شد تخمین زده می‌شود میزان زنانی که در کشورهای در حال توسعه از اینترنت استفاده می‌کنند 25 درصد کمتر از مردان است.

شری بلر، همسر نخست وزیر سابق بریتانیا و مدیر موسسه Cherie Blair Foundation که در زمینه گسترش کارآفرینی زنان فعالیت می‌کند یکی دیگر از افرادی است که به بیان اظهار نظر پرداخت.

یک ترس عمده در مورد زنان در کشورهای در حال توسعه وجود دارد و آن این است که اگر به آنان اجازه داده شود که از گوشی‌های هوشمند و اینترنت استفاده کنند آنگاه مستقل خواهند شد و دیگر نمی‌شود آنها را کنترل کرد.

- شری بلر

البته که این سخن بسیار کلی است و احتمالا فقط محدود به چند کشور است، چرا که در بسیاری از کشورهای در حال توسعه از جمله کشور ما چندان چنین نگاهی وجود ندارد.

کریستوفر برنز، مدیر اجرایی آژانس دولتی توسعه جهانی در آمریکا (USAID) نیز معتقد است که عملکرد اوپراتورهای مخابراتی نیز در این زمینه مشکلات اساسی دارد و باید رفع شود.

اوپراتورهای مخابراتی عموما مردان جوان در مناطق شهری را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده‌اند و حال که جامعه مشتریان آنها به سمت مناطق روستایی در حال گسیل است، استراتژی آنها نیز باید دستخوش تغییرات شود.

- کریستوفر برنز

آژانس توسعه جهانی آمریکا از سازمان‌هایی که مشغول فعالیت در زمینه توسعه راه‌های ارائه محتوا به جوامع بشری هستند حمایت می‌کند و همین موضوع در مورد بنیاد جهانی اینترنت (Internet.org) نیز صادق بوده و این بنیاد نیز از استراتژی مشابهی برخوردار است. در روش هر دوی این موسسات کاربران با محتوای آزار دهنده‌ای روبرو می‌شوند که مضمون آنها این است که برای دسترسی به شبکه جهانی اینترنت کامل می‌بایست هزینه پرداخت کنند. اما یک تفاوت عمده میان روش USAID و internet.org وجود دارد. محتوایی که در سیستم بنیاد اینترنت پخش می‌شود توسط فیسبوک و شرکای تجاری‌اش تولید شده و خط فکری آنان را دنبال می‌کند.

مارک سورمن، مدیر اجرایی در بنیاد موزیلا از بروز چنین اتفاقی ابراز نگرانی کرده و از نسخه دیوار کشی شده اینترنت که توسط اوپراتورهای مخابراتی و شبکه‌های اجتماعی کنترل می‌شود هراس دارد.

من از همین الان نگران زمانی هستم که طرح پیشنهادی بنیاد اینترنت موفق به اجرایی شدن شود. ما باید پشتیبان اینترنتی باشیم که یک مکان آزاد برای نشر عقاید و ایده‌ها است.

- مارک سورمن

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25433 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/13 تعداد مشاهده: 1248
سافت گذر