کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316093 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

رونمایی IKEA از مبلمانی با توانایی شارژ دستگاه‌های هوشمند

ازاین‌پس می‌توانید با قرار دادن گوشی مناسب بر میزهای پاتختی شرکت IKEA گوشی خود را سریعاً شارژ کنید. شرکت IKEA در بارسلونا می‌خواهد شارژ بی‌سیم را در خانه شما به یک واقعیت تبدیل کند.


IKEA-wireless-charge

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بزرگ‌ترین سازنده مبلمان خانه در دنیا روز یکشنبه اعلام کرده که قرار است شروع به فروش میز‌های غذاخوری، میزهای کار و میزهای پاتختی و مبلمان دیگر خواهد کرد که توانایی شارژ گوشی هوشمند را در صورت تماس به صورت بی‌سیم دارا هستند. این خط جدید از مبلمان در ۱۵ آوریل به مغازه‌های آمریکای شمالی و اروپا خواهد رسید. تصمیماتی برای فروش در مناطق دیگر هم وجود دارد.

IKEA-wireless-charging

عجیب است که شرکت IKEA هم به سمت تکنولوژی حرکت کند. این شرکت برای فروشگاه‌های عظیم لوازم‌خانگی که خود خریدار آن‌ها را سر هم می‌کند و قیمت مناسبی هم دارند معروف است. احتمالاً مصرف‌کنندگانی که گوشی‌های هوشمند و قاب‌های هوشمند سازگار با این مبلمان دارند انگیزه بیشتری برای خرید این مبلمان خواهند داشت. Bjorn Block مدیر بخش روشنایی از حوزه‌ی کسب‌وکار در IKEA گفته ما زندگی را برای مردم آسان‌تر و راحت‌تر می‌کنیم.

این حرکت IKEA حتی برای کنسرسیوم انرژی بی‌سیم یا WPC اهمیت بیشتری دارد، چراکه اتحاد قدرتمندی با IKEA پیدا کرده که تکنولوژی Qi وی را در آغوش گرفته (چی (به انگلیسی: Qi) یک رابط استاندارد توسعه‌یافته توسط کنسرسیوم شارژ بی‌سیم برای انتقال قدرت الکتریکی القایی تا فواصل ۴ سانتی‌متر (۱٫۶ اینچ) است. سیستم چی شامل یک پد انتقال قدرت و یک گیرنده سازگار در یک دستگاه قابل‌حمل است. برای استفاده از این سیستم، دستگاه تلفن همراه در بالای پد انتقال قدرت قرار می‌گیرد که آن را از طریق القای الکترومغناطیسی شارژ می‌کند). به نظر می‌رسد که WPC از قراردادی که بین دو معاهده A4WP که توسط سامسونگ و کوالکام پشتیبانی می‌شود و PMA که توسط Duracell powermat پشتیبانی می‌شود جا مانده باشد، آن هم زمانی که این دو گروه بزرگ در شارژ بی‌سیم تصمیم گرفتند با هم ادغام شوند.

معمای غیرقابل‌حل اینجاست که تکنولوژی شارژ بی‌سیم Qi، با بیشتر دستگاه‌ها مثل گوشی‌های هوشمند سازگار است، درحالی‌که تکنولوژی PMA فقط در برخی فروشگاه‌ها مثل استارباکس و مک‌دونالد وجود دارد و این دو تکنولوژی نمی‌توانند با یکدیگر کار کنند. سومین استاندارد از A4WP توسط صنعت‌گران بزرگ مثل سامسونگ کوالکام و اینتل پشتیبانی می‌شود اما تابه‌حال محصولات تجاری سازگار با این تکنولوژی‌ها تولید نکرده.

انتظار می‌رود PMA و A4WP تا اواسط سال ۲۰۱۵ با هم ادغام شوند. چرا IKEA با وجود تولیدکنندگان بزرگ دیگر، WPC را انتخاب کرده؟ توده‌ی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار که شامل گوشی‌های لومیا، ال‌جی و سامسونگ می‌شود این غول مبلمان را تحت تأثیر خود قرار داده است.

Block گفته که در زمان کنونی WPC مناسب‌ترین استاندارد برای IKEA است. با اینکه IKEA نمایانگر یک هم‌پیمان قدرتمند است، WPC به عنوان هم‌پیمان ضعیف‌تر شناخته می‌شود. تا الآن روی نصب تکنولوژی شارژ بی‌سیمش در دستگاه‌های دیگر نظیر خودروها و مبلمان که با همکاری IKEA بوده کار کرده است. John Perzow، نایب‌رئیس رشد بازار در WPC، اعلام کرده که از همکاری با IKEA خوشحال هستند. به گفته Perzow چهار اصول WPC یعنی ایمنی، کارآمد، مقرون‌به‌صرفه بودن و سازگاری با اصول باقی گروه‌ها در تضاد بوده و به همین علت است که تاکنون، پیشرفت زیادی از این اتحاد حاصل نشده.

محصولات IKEA شامل میز پاتختی، میز‌های کاری و آباژور می‌شود که همگی قسمتی برای شارژ گوشی هوشمند دارند. Block اضافه کرده که IKEA همچنین بسته لوازمی تولید می‌کند که می‌توان از آن‌ها برای سفارشی‌سازی و تغییر مبلمان موجود و اضافه کردن محلی برای شارژ وایرلس استفاده کرد. IKEA در نظر دارد که در ابتدا سالیانه یک یا دو مجموعه از مبلمان مجهز به این تکنولوژی داشته باشد و در طولانی‌مدت تعداد آن را به ۱۰ برساند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25445 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/13 تعداد مشاهده: 1737
سافت گذر