کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی ZTE Grand S3 را می‌توانید با رگ‌های چشم آنلاک کنید!

در حال حاضر انواع روش‌های هیجان‌انگیز برای آنلاک کردن گوشی وجود دارد؛ از اسکن اثر انگشت گرفته تا تشخیص چهره. اما ZTE به تازگی روش جدیدی را به گوشی Grand S3 خود اضافه کرده و آن هم Sky Eye برای اسکن چشم شماست.

ZTE-Grand-S3

با استفاده از فناوری Eyeprint ID شرکت EyeVerify گوشی جدید ZTE می‌تواند رگ‌های خونی چشمان شما را اسکن کرده و هویتتان را تشخیص دهد. مزیت اصلی Eyeprint نسبت به تاچ‌‌آی‌دی و سایر روش‌های اسکن اثر انگشت هزینه بسیار پایین‌تر است چرا که هیچ‌نیازی به استفاده از سخت‌افزار جداگانه نیست و تمامی عملیات به صورت نرم‌افزاری انجام می‌گیرد. اگر مشتاقید دقت این حسگر را بر روی گوشی خود امتحان کنید می‌توانید اپلیکیشن مخصوص EyeVerify را برای اندروید از این‌جا و برای iOS از این‌جا دانلود کنید.

ZTE-Grand-S3-eyeverify

Grand S3 ابتدا باید چشم شما را به عنوان مالک گوشی شناسایی کند. برای این کار یک خط سبز چند بار در صفحه به بالا و پایین رفته و باید برای هشت ثانیه آن را با چشم خود تعقیب کنید. با این‌کار دوربین جلوی گوشی شما رگ‌های خونی چشم شما را اسکن کرده و یک آی‌دی ایمن برایتان ایجاد خواهد کرد. البته فعلاً تنها یک چشم را می‌توانید به عنوان مالک معرفی کنید.

وقتی گوشی قفل است باید انگشت خود را از بالا به پایین سوایپ کنید تا پنل تشخیص هویت باز شود؛ سپس گوشی را در فاصله حدود ۱۵ سانتی‌متری از چشمان خود گرفته تا سیستم در حدود نیم ثانیه گوشی را آنلاک کند. طبق بررسی وب‌سایت Engadget این روش ممکن است به سرعت تاچ‌آی‌دی در آیفون نباشد اما همان مقدار دقیق است و مزیت اصلی آن همان‌طور که گفتیم عدم نیاز به سخت‌افزار اضافه است.

Grand-S3-eye-scanner

حالا که با ویژگی اصلی ZTE Grand S3 آشنا شدید بیایید به سایر مشخصات این گوشی بپردازیم. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی با پنل IPS تقریباً ۷۰ درصد از بدنه جلویی گوشی را پوشانده است و با وضوح ۱۰۸۰p تراکم پیکسلی برابر با ۴۰۱ پیکسل  بر اینچ دارد.

ZTE در این گوشی از سریع‌ترین مدل چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ استفاده کرده که در آن ۴ هسته Krait 400 با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 330 و همچنین سه گیگابایت رم قرار دارند. به این ترتیب شاید با جدیدترین تراشه کوالکام مواجه نباشیم اما حداقل این تراشه نیز قدرت خود را در پرچم‌داران ۲۰۱۴ اثبات کرده است. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی این گوشی با کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت دیگر قابل ارتقا خواهد بود و فناوری دالبی دیجیتال پلاس نیز قرار است صدای باکیفیت‌تری را در اختیار کاربر بگذارد.

Grand-S3

دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است که به ترتیب قادر به فیلم‌برداری با وضوح ۲۱۶۰p (4K) و ۱۰۸۰p (FullHD) هستند. این گوشی یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در دل خود جای داده و با این وجود ۹.۸ میلی‌متر ضخامت دارد و از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25463 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/12/14 تعداد مشاهده: 1666
سافت گذر