کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل‌واچ زمان باقیمانده عمر شما را پیش‌بینی می‌کند

با پیشرفت علم و تکنولوژی و راه یافتن ساعت‌های هوشمند به بازار، در مدت زمان کوتاهی این ساعت‌ها توانستند در مچ دست کاربران جا خوش کرده و در بین آن‌ها به محبوبیت خاصی دست یابند. از نظر بسیاری از کاربران شاید مهم‌ترین کاری که می‌توان با این محصول انجام داد، مطلع شدن از زمان باشد اما هدف تولید کنندگان این گجت‌های دوست‌داشتنی مسلما چیزی فراتر از نشان دادن زمان بوده است.


apple-watch-life-time

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اپل چندی پیش از ساعت هوشمند خود با نام اپل واچ پرده برداشت. حرف‌های گفتنی زیادی راجع به اینکه ساعت جدید اپل تنها برای چک کردن زمان ساخته نشده، وجود دارد. می‌توان گفت درواقع این ساعت یک کنترل‌کننده‌ تمام‌عیار سلامتی و وضعیت جسمانی است. این محصول قادر به اجرای اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های منحصر به فردی نظیر Life Clock یا ساعت زندگی است که همواره به شما هشدار می‌دهد چقدر از زمان عمرتان باقی‌‌مانده است.

در نگاه اول شاید تعجب‌برانگیز باشد اما این اپلیکیشن نه شوخی است و نه در حقیقت طرز کار آن به این شکل است که خودسرانه و تنها با حدس و گمان ثانیه‌های باقی مانده عمر شما را پیش‌گویی کند، بلکه با در نظر گرفتن تمامی پارامترهای سلامتی شما، این پیش‌گویی از زمان باقی‌مانده عمر شما را انجام می‌دهد.

نمونه‌ی اولیه برنامه ساعت زندگی توسط شرکت “ری‌هاب استودیو” در شهر لندن طراحی شده است. عملکرد این اپلیکیشن بسیار ساده است به این صورت که به‌عنوان مثال در صورت انجام فعالیت‌های بدنی مثل ورزش و پیاده‌روی، زمان طول عمر شما را بیشتر نشان خواهد داد و برعکس با انجام هرگونه فعالیتی که به سلامتی آسیب وارد کند مثل کم‌خوابی، از طول عمر نشان داده‌شده کم خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه به نوعی برگرفته شده از  HealthKit. اپل و چند API دیگر است.

apple watch

“تام لی بری” یکی از مدیران شرکت “ری‌هاب استودیو” در مورد کارایی این اپلیکیشن اظهار داشت که هدف از طراحی چنین برنامه‌ای در واقع به وجود آوردن استرس یا نگرانی از زمان مرگ در افراد نبوده است، بلکه این اپلیکیشن نقش یک مشوق برای انجام فعالیت‌هایی در راستای حفظ سلامتی را ایفا خواهد کرد. مزایای این اپلیکیشن نسبت به طراحی که پیش از این اپل انجام داده بود این است که اولا برای فعالیت‌های مختلف، رنگ‌ها و آیکون‌های گوناگونی در نظر گرفته شده و از طرفی دیگر برنامه ساعت زندگی اطلاعات مورد نیازش را نه از طریق سوال کردن به‌دست آورده و نه می‌توان داده‌ها را بصورت دستی وارد کرد، بلکه زمان مرگ شما تنها بسته به نوع فعالیت‌های روزانه شما تنظیم می‌شود.

اپلیکیشن ساعت زندگی در ساعت هوشمند اپل می‌تواند کمک بسیار زیادی جهت بالا بردن سطح سلامتی و هم چنین تناسب اندام افراد باشد. در واقع به‌جای ایجاد نگرانی در مورد فعالیت‌های گذشته مثل اینکه چقدر راه رفته‌ایم یا چقدر کالری سوزانده‌ایم، این اپلیکیشن تلاش می‌کند شما را روی آینده و خوب ساختن آن متمرکز کند. “تام لی بری” در این باره نیز می‌گوید: ” با این تفاسیر به تاخیر انداختن رژیم غذایی صحیح به هفته و هفته‌های بعد، آن هم وقتی که دقیقا نتایج آن را روی مچ دست خود مشاهده می‌کنید، واقعا کار دشواری است.”

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25732 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/05 تعداد مشاهده: 2164
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمدرضا صفا 1394/02/04 22:23
اسم برنامش چیه؟