کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

کنسول اندرویدی ZRRO با دسته بازی لمسی کنترل می‌شود

ZRRO یک کنسول بازی اندرویدی است که نسبت به دستگاه‌های مشابه خود ویژگی‌های متفاوتی را دارد، به طوری که با با یک کنترلر تاچ‌پد همراه است که این دسته بازی قابلیت‌های صفحه نمایش لمسی را بر روی یک نمایشگر بزرگ اجرا کرده و کاربران از این طریق قادر به برقراری تعامل هم با بازی و هم با اپلیکیشن‌ها هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کنسول‌های بازی اندرویدی دیگر یک مفهوم جدید نیستند. بیشتر این دستگاه‌‌ها پس از عرضه به بازار، مدت زیادی دوام نمی‌آورند. پیش از این نیز شاهد کنسول‌هایی بودیم که دیگر عرضه‌ی آن‌ها متوقف شده و بنا به دلایلی ارائه نمی‌شوند. اما به نظر می‌رسد کنسول بازی ZRRO نسبت به دیگر کنسول‌ها متفاوت است؛ زیرا این کنسول مبتنی بر سیستم عامل اندروید بوده و با دسته بازی لمسی کنترل می‌شود.

کنسول Zrro تقریبا شبیه به سیستم‌های رقیب مانند Razer Forge TV یا میکروکنسول Ouya است. این دستگاه طوری طراحی شده که با هرگونه نمایشگر دارای پورت HDMI اتصال برقرار کرده و کاربران را قادر به اجرای هرگونه بازی موبایل بر روی تلویزیون‌ها می‌کند. اما نقطه‌ی تمایز این کنسول از دیگر دستگاه‌ها، طرح کنترل آن است که سازندگان آن را zTouch نامیده‌اند. این کنترلر تاچ‌پد به منظور شناسایی موقعیت انگشت کاربر تا سه سانتی‌متری بالای سطح پد طراحی شده و آنها را به صورت بلادرنگ بر روی یک نمایشگر بزرگ نشان می‌دهد. آیکون‌های مدور نمایش در اندازه با دور و نزدیک شدن انگشت کاربر به پنل، قابل تغییر می‌باشند که موجب حرکات دقیق‌تر می‌شود.

ZRRO-Box1

ZRcont

ZRcamp

کنسول ZRRO قادر به اجرای رزولوشن 4K بوده و سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت‌کت را اجرا می‌کند. این کنسول قدرت خود را از یک پردازنده‌ی چهارهسته‌ای تامین می‌کند. این دستگاه همچنین مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. در آن دو پورت USB و همچنین کارت‌خوان microSD وجود دارند. همچنین دارای قابلیت HDMI بوده که به راحتی می‌توان اتصال آن را با یک صفحه نمایش‌ برقرار کرد. به لطف سیستم عامل اندروید، توسط این کنسول می‌توان به فروشگاه گوگل پلی متصل شد و انواع بازی‌ها را دانلود کرد.

این کنسول شاید مختص همه کاربران نیست اما ویژگی‌های منحصر به فرد آن طیف وسیعی از طرفداران بازی و گیم‌ها را به خود جلب خواهد کرد. چهار روز از کمپین Kickstarter باقی و پس از آن می‌توان این کنسول را تهیه کرد. ZRRO با قیمتی معادل ۱۴۹ دلار به اضافه ۵۰ دلار برای کنترلر لمسی آن به فروش می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25754 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/08 تعداد مشاهده: 1500
سافت گذر