کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر می‌خواهید بهتر کار کنید، رابطه خودتان با زمان را درک کنید

«من اصلا وقت ندارم»، جمله بی معنی است که گاهی شما به خود می‌گویید، اما شما وقت دارید؛ همه وقت دارند. سوال اصلی اینجاست که با آن قرار است چکاری انجام دهیم. اگر همیشه سرتان شلوغ است اما هیچ‌وقت قدمی رو به جلو نمی‌توانید بردارید، شاید باید چند قدمی عقب بگذارید و رابطه خودتان با زمان را درست کنید. در ادامه سه شیوه درباره نگرشمان به زمان خواهید خواند تا شاید راهی که با آن در ارتباطیم تغییر کند.

زمان؛ منبعی تجدید ناپذیر

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ زمان برای ما مشهود نیست، شاید همین یکی از دلایلی است که خیلی راحت آن را هدر می‌دهیم. اما بهتر است بدانید: زمان تنها منبعی است که به طور کامل برای انسان‌ها تجدید ناپذیر است.

non-renewable-resource

نفت را منبعی تجدید ناپذیر می‌خوانند، اما اگر به مقدار کافی صبر کنید - مدتی طولانی - همین موجودات زنده کنونی بر روی زمین همگی تبدیل به نفت خواهند شد. اما زمان، در مقایسه با منبعی همچون نفت، هیچگاه به عقب باز نمی‌گردد و قابل تجدید نیست: همین که این ثانیه گذشت، دیگر قابل تکرار نیست.

زمان همچنین قدرتمندین نیرو در جهان است. زمان آنقدر صبر و نیرو داشته که دره‌ها را روی زمین شکل داده، ستاره‌ها را در آسمان به وجود آورده و کهکشان‌ها را ساخته است. البته شما به عنوان یک انسان، زمان زیادی همچون زمانی که یک کهکشان در اختیار داشته را نخواهید داشت. همین دلیلی است برای اینکه زمان برای شما فوق العاده با اهمیت باشد و به هر شکل نخواهید آن را هدر دهید.

به زمان و وقت خود شبیه به یک منبع غیر قابل تجدید فکر کنید، هرگاه که ثانیه‌ای، دقیقه‌ای یا ساعتی تغییر کرد، شما نمی‌توانید به آن زمان بازگردید. راه‌هایی پیدا کنید که زمان و گذشت آن را برای شما قابل لمس و مشاهده کند. از تقویم‌های دیواری در مقابل محل کار خود استفاده کنید، ساعت رومیزی برای میز کار خود داشته باشید، از لگوها برای ملموس کردن زمان استفاده کنید، روز‌های مهم را بر روی تقویم خود علامت بزنید، برنامه ریزی کنید، در پایان هر روز، گذشت آن روز را برای خود ارزیابی کنید و موارد بیشتر...سخنرانی استیو جابز، مدیر عامل پیشین اپل در دانشگاه استنفورد   

اما چگونه می‌توان زمان را اینگونه ارزشمند تصور کرد؟ در ادامه چند روش برای شما در نظر گرفته‌ایم:

  • چندین اپلیکیشن جالب وجود دارند که به واضح‌تر فکر کردن شما درباره وقت کمک می‌کنند.
  • چندین برنامه کاری آماده کاری عالی وجود دارد که شما با پرینت آن‌ها می‌توانید برای وقت خود برنامه‌ریزی کنید.
  • همچنین چندین روش برای مدیریت زمان و بهره‌وری موجود است که برای بهره‌وری بیشتر زمان شما مفید است.

tech5c

همین که شما توانستید راهی پیدا کنید تا گذر زمان‌تان قابل لمس باشد، بهتر است سریع وارد عمل شوید و آن روش را به کار گیرید.

زمان؛ پولی نقد

time-is-money

حتما زیاد شنیده‌اید که می‌گویند؛ وقت طلا یا پول نقد است. اما تاکنون شده به معنی همین جمله کمی عمیق‌تر فکر کنیم؟ شما تنها دو کار می‌توانید با پول خود انجام دهید:

۱. خرجش کنید.

۲. یا با آن سرمایه گذاری کنید.

زمانی که پول خود را خرج می‌کنید، در ازای آن توقع بدست آوردن چیزی را دارید که یا به آن نیاز دارید یا صرفا آن را می‌خواهید. همچنین وقتی پول خود را سرمایه گذاری می‌کنید، قصد دارید بعدا منفعت آن را از راه‌های مختلف بدست آورید. 

زمان هم درست شبیه به پول شماست؛ یا آن را صرف می‌کنید یا با آن سرمایه‌گذاری می‌کنید. برای مثال شغل شما نیز می‌تواند مصداق این صرف یا سرمایه گذاری وقت باشد: برخی وظایف وقت شما را صرف خود می‌کنند و برخی دیگر از فعالیت‌ها شبیه به سرمایه‌گذاری برای شما هستند: 

  • خرج کردن وقت کاری: وقتی کاری انجام می‌دهید که هیچ چیزی به شما نمی‌آموزد، یا اصلا در آینده شما را به منصب شغلی بهتری نمی‌رساند.
  • سرمایه گذاری کردن وقت کاری: وظایفی که به شما مهارت‌های جدیدی یاد می‌دهند یا شما را برای موقعیت بهتر کاری آماده می‌کنند.

بسیاری از کار‌هایی که انجام می‌دهیم نیازمند صرف مقداری وقت است، اما اگر توانایی سرمایه گذاری همین مقدار زمان را دارید، بهتر است از هدر دادن آن دست بکشید. چه به دنبال یک شغل و مهارت جدید برای کار کردن هستید چه متعهد به کار کنونی خود، بهتر است وظایفی برای انجام پیدا کنید که به شما چیز‌های جدیدی یاد می‌دهند. از زمان خود در سر کار استفاده کنید تا خودتان را بهبود دهید، هر زمان که امکان آن وجود داشت. 

 مثال‌هایی خوب برای جملات بالا:

  • خرج کردن وقت: فعالیت‌هایی که در عین سرگرم‌کننده بودن، به شما کمک نمی‌کنند چیز‌های جدیدی یاد بگیرید یا روابط خود را بهبود دهید.
  • سرمایه گذاری کردن وقت: فعالیت‌هایی که باعث پیشرفت شما می‌شوند و حس موفقیت در انجام کار‌ها را به شما می‌دهند. همچنین فعالیت‌هایی که به شما احساس ارتباط بیشتر با افراد دیگر را منتقل می‌کنند.

ترکیب استفاده از این دو دسته در بین اشخص مختلف، تفاوت زیادی دارد، اما نکته مهم اینجاست که شما در زمان گرفتن تصمیم برای انجام یک کار، بیشتر درباره تفاوت خرج یا سرمایه گذاری وقت خود فکر کنید و وقت خود را بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. 

خوشبختانه تکنولوژی باعث شده تا حدود زیادی بتوانیم زمان مرده خود را صرف کار‌هایی مفید کنیم. اپلیکیشن‌هایی هستند که می‌توانند به شما شیوه نواختن گیتار یاد دهند، راه‌های متفاوتی برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی وجود دارد و محل‌های زیادی برای خواندن مقاله‌ها و مطالب مفید در فضای وب پیدا می‌شود. نگذارید هیچ‌گاه وقت شما هدر رود و با کار‌های مفید از ذره ذره آن استفاده کنید.

اگر حوصله هیچ‌کدام از کار‌های بالا را نداشتید، سعی به بهبود روابط خود با اشخاص مختلف کنید. دوست خود را به صرف یک قهوه در کافه دعوت کنید یا به پدر و مادر خود سر یا زنگ بزنید. اگر می‌خواهید تلویزیون تماشا کنید یا مشغول به بازی‌های ویدیویی شوید، سعی کنید تنها نباشید و شخص دیگری را نیز در وقت سرگرمی خود راه دهید.

زمان؛ هدیه‌ی ارزشمند

شاید فکر کنید مطالعه مقاله‌ ویکیپدیا درباره زمان می‌تواند ما را با معنی حقیقی زمان آشنا کند، اما چنین نیست. هزاران سال است که فلسفه، مذهب‌ها و علوم مختلف سعی دارند معنی و مفهومی واضح و دقیق از زمان بدهند، اما نتوانسته‌اند.

time-is-a-gift

شما زمان را چگونه معنی می‌کنید؟ بعد چهارم؟ چیزی که اتفاق افتادن همه چیز را در خود نگه داشته؟ چیزی که ساعت‌‌ها آن را اندازه‌گیری می‌کنند؟ هیچکدام از این موارد مفهومی دقیق و واضح از زمانی نیستند که ما هم‌اکنون در حال تجربه آن هستیم.

اما معنی و مفهوم زمان هر چه که هست، حتی صرف نظر از اینکه از کجا آمده، شما آن را در اختیار دارید و  این هدیه‌ای ارزشمند است. زمانی که کسی به شما یک هدیه ارزشمند می‌دهد، قطعا آن را هدر نخواهید داد. به هر دقیقه، ساعت، روز، هفته و سال آن شبیه به یک هدیه فکر کنید و بعد سعی کنید بیشترین استفاده را از آن ببرید.

img journal

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25774 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/09 تعداد مشاهده: 1294
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سحر 1394/01/09 22:15
اگه میشه چند تا از این نرم افزار هایی که گفتید رو مثال بزنید . اگه واسه اندروید باشه که عالی میشه . خیلی ممنون ((: