کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عینک واقعیت افزوده سونی با قیمت ۸۴۰ دلار عرضه شد

عینک واقعیت افزوده سونی با نام SmartEyeglass هم‌اکنون به صورت رسمی در ده کشور جهان آماده فروش است. شبیه به عینک گوگل، نسخه مخصوص توسعه دهندگان SmartEyeglass نیز به شما امکان می‌دهد از محیط اطراف عکس بگیرید، پیام ارسال کنید و مواردی از این دست را انجام دهید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ عینک واقعیت افزوده‌ی سونی با دستگاه‌های اندرویدی که نسخه ۴.۴ کیت‌کت یا بالاتر را اجرا می‌کنند سازگار است و توانایی جفت شدن با اپلیکیشن SmartEyeglass در پلی‌استور را دارد. 

برخلاف محصولی که گوگل تولید کرده، SmartEyeglass با یک ریموت که دائم به دستگاه متصل است کنترل می‌شود که همین ریموت کوچک جنبه‌ای عجیب به طراحی این عینک داده است. در همین کنترلر عینک، باتری، میکروفون و اسپیکر قرار داده شده‌اند. سونی مدعی است در استفاده مداوم، باتری این عینک ۱۵۰ دقیقه دوام می‌آورد.

برای کسانی که علاقه‌مند به امتحان این عینک هوشمند هستند، SmartEyeglass هم‌اکنون در ایالات متحده، آلمان، انگلیس و ژاپن با قیمت ۸۴۰ دلار در دسترس است. سونی همچنین قصد دارد در کشور‌های بلژیک، فرانسه، اسپانیا، هلند، ایتالیا و سوئد نیز محصول خود را در دسترس قرار دهد.

سونی در حال آمادگی برای عرضه عمومی و وسیع این عینک تا سال ۲۰۱۶ است. اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری درباره SmartEyeglass بدست آورید به این لینک مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25775 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/09 تعداد مشاهده: 1177
سافت گذر