کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

فروشگاه‌های اپل واچ در لندن، توکیو و پاریس افتتاح خواهند شد

از بیست‌ و یکم ماه‌ جاری این محصول به پیش‌فروش گذاشته خواهد شد؛ به همین منظور فروشگاه‌های اپل‌واچ نیز افتتاح خواهند شد.


apple-watch

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ جالب اینجاست که این فروشگاه‌ها که در نقاط به خصوصی دائر می‌شوند و محصولی به غیر از اپل‌واچ برای فروش نخواهند داشت. فروشگاه‌های اپل واچ که در شهرهای لندن، پاریس و توکیو واقع هستند همزمان با پیش‌فروش این محصول در ۲۱ فروردین‌ماه افتتاح می‌شوند.
اپل در حال حاضر آدرس و موقعیت فروشگاه‌های اپل‌واچ را مشخص کرده است. فروشگاه اپل واچ شعبه لندن در خیابان Selfridges واقع است و فروشگاه اپل‌واچ شعبه پاریس را در خیابان Galeries Lafayette می‌توانید پیدا کنید، اپل‌واچ توکیو نیز در Isetan Shinjuku قرار دارد.
همانطور که در ابتدا ذکر شد، این فروشگاه‌ها قبل از عرضه رسمی اپل‌واچ افتتاح می‌شوند و در زمان فروش رسمی اپل‌واچ،‌خریداران تنها قادر هستند محصول مورد نظر خود را در فروشگاه مشاهده و پیش‌خرید کنند.

Apple-Watch-Sports

اگر از طرفداران اپل‌واچ باشید احتمالاً در جریان هستید که اپل نسخه پیشرفته و زر اندودی از این ساعت هوشمند را در دست ساخت دارد که گفته می‌شود این ساعت هوشمند تجملاتی تنها از طریق فروشگا‌ه‌های ذکر شده به فروش می‌رسد.
ساعت طلایی هوشمند شیک و تجملاتی اپل قیمتی بین ۱۰ تا ۱۷ هزار دلار خواهد داشت و اپل به خریداران اجازه می‌دهد به مدت ۳۰ دقیقه اپل‌واچ طلایی را از نزدیک بررسی کنند در حالیکه اپل‌واچ ورزشی و اپل‌واچ معمولی تنها ۱۵ دقیقه برای بررسی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25782 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/01/09 تعداد مشاهده: 1307
کلید واژه ها: ,
سافت گذر