کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین برنامه‌های پیام‌رسان ایرانی (جایگزین‌ وایبر، واتس‌اپ و…)

امروزه برنامه‌های ارتباطی به طور کامل وارد زندگی ما شده‌اند و دیگر نمی‌توان شخصی را یافت که از این برنامه‌ها استفاده نکند. ولی این برنامه‌های مشهور همچون لاین، وایبر و واتس‌اپ سازندگانی خارجی دارند و از نظر امنیت اطلاعات نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کامل کرد؛ بر این اساس بسیاری از افرادی که در ادارات کار می‌کنند و امنیت اطلاعات شخصی برای آن‌ها مهم است، در استفاده از این راه‌های ارتباطی محروم هستند.

برنامه نویسان خوش ذوق و فعال ایرانی برای پر کردن خلاء پیام‌رسان‌های ایرانی یا شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه، دست به ساختن برنامه‌های زیادی زده‌اند که هر کدام مزیت و معایب خود را دارند ولی در کل می‌توان گفت ارزش امتحان کردن را داشته و روند رو به رشدی را طی می‌کنند. در این مقاله به بررسی چند نمونه خوب و شناخته شده می‌پردازیم، بدیهی است بسیاری از اپ‌های ارتباطی ایرانی وجود دارند که ما در این لیست آن‌ها را نداریم پس از خوانندگان محترم درخواست می‌شود در صورت وجود اپ‌های بهتر به ما خبر بدهند تا آن‌ها را در این لیست بگنجانیم.

توجه: ممکن است تعداد دوستانی که این اپ‌ها را استفاده می‌کنند بسیار پایین باشد ولی اگر ما از این اپ‌ها حمایت کنیم، مسلما روز به روز بهتر شده و می‌توانند به راحتی جایگزین نمونه‌های خارجی شوند. در ضمن دقت کنید که هیچ‌گونه تبلیغی برای قرار گرفتن در این لیست وجود ندارد و تنها تعداد نصب بالاتر معیار ما بوده است.

com.bistalk.bisphone

بیسفون

اپ ارتباطی بیسفون زیبایی و سادگی را در کنار هم دارد و با ظاهری مدرن ممکن است نتوانید تشخیص دهید که از یک اپ ایرانی استفاده می‌کنید. روند ثبت نام در این اپلیکیشن همانند بسیاری از نمونه‌های خارجی به‌وسیله شماره تلفن همراه شما انجام می‌گیرد و پس از دریافت کد فعال‌سازی، می‌توانید به استفاده از این اپ بپردازید و با دوستانی که آن را دارند به گفتگو بپردازید. همچنین امکان برقراری تماس صوتی نیز در بیسفون وجود دارد. جالب‌تر‌ین بخش بیسفون قسمت عمومی آن است که می‌توانید چند صفحه برگزیده و مهم را انتخاب کنید و پست‌های آن‌ها را مشاهده کنید ولی نمی‌توانید پست گذاشته یا پستی را لایک کنید. امکان ساختن گروه هم در بیسفون وجود دارد و با استفاده از این امکان می‌توانید به راحتی به صورت گروهی با دوستان خود چت کنید. در کل بیسفون در کلاس جهانی تولید شده و با اینکه رایگان است، توانسته ترکیب مناسبی از زیبایی و کارایی را در اختیار شما بگذارد و امکاناتی نظیر استیکرهای متنوع و زیبای فارسی در کنار محیطی جذاب، می‌تواند شما را در جایگزینی اپ‌هایی چون وایبر و واتس‌اپ همراهی کند.

لینک دانلود

chart

com.lenzor

لنزور

کاربردی شبیه به اینستاگرام دارد و می‌توانید اشخاص مختلف را فالو کنید و پست‌های آن را ببینید و لایک کنید یا نظرات خود را بیان نمایید. پست گذاشتن با لنزور راحت بوده و می‌توانید با افکت‌های جذاب این اپ، زیبایی خاصی به عکس‌های خود ببخشید. تفاوت مهم این اپ با نسخه‌های خارجی داشتن آلبوم‌های خاص به جای نشانه گذاری است که باعث می‌شود تبلیغات کمتری صورت بپذیرد و فضای مناسب‌تری برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به ایرانی بودن این اپ، دیگر شاهد مضامین غیراخلاقی نیستیم و نیاز نیست والدین نگران استفاده فرزندانشان از لنزور باشند. در این برنامه هم می‌توانید افرادی که شماره تلفن همراه آن‌ها را دارید پیدا کرده و آن‌ها را فالو یا به اصطلاح فارسی دنبال کنید. رابط کاربری ساده و طبقه بندی مناسب عکس‌ها باعث بهبود کاربری لنزور شده به‌طوریکه پس از مدتی از صفحه‌های پر از تبلیغات اینستاگرام خسته شده و از نمونه‌های ایرانی چون لنزور استفاده خواهید کرد.

لینک دانلود

chart

com.parspake.anar

انار

تنها برنامه‌ای که تمامی امکانات یک شبکه اجتماعی را دارد، انار است. البته خبری از تماس صوتی و تصویری نیست. شاید بتوان آن را شبیه به لاین دانست که می‌توانید با دوستان خود و بقیه اناری‌ها چت کنید و یا پست بگذارید و پست‌های دیگران را انار (لایک) کنید. مهم‌ترین بخش انار مربوط به مکان‌ها و کارهایی است که انجام می‌دهیم وهمانطور که در توضیحات این اپ وجود دارد، می‌توانید با اپ بفهمید که دوستانتان اکنون کجا هستند و چکاری انجام می‌دهند (البته اگر آن‌ها این فعالیت‌ها را به اشتراک گذاشته باشند). رابط کاربری انار جذاب و هیجان انگیز است و رنگ قرمز و انار در تمام بخش‌ها به چشم می‌خورد و زیبایی خاصی دارد.

لینک دانلود

chart

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26099 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: itresan.com تاریخ خبر: 1394/01/30 تعداد مشاهده: 2456
سافت گذر
نظرات بینندگان

من 1394/07/15 20:50
سلام.
قاصدک و سلام هم داریم البته سلام سرعتش کمه ولی قاصدک خیلی خوبه...lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
saeed 1394/01/30 21:35
بجای گذاشتن ایکون یه اسکرین شات ازش میذاشتی که ما هم راحت تر انتخاب کنیم