کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت ویژگی Device Guard را برای ویندوز 10 معرفی کرد

مایکروسافت در نظر دارد تا با ویندوز 10 بتواند با بدافزارهایی که برای این سیستم عامل منتشر می‌شود مقابله کند. Device Guard قابلیت امنیتی جدیدی در نسخه نهایی ویندوز 10 خواهد بود که اخیرا مایکروسافت از آن پرده برداشته است؛ با بکارگیری این قابلیت فقط برنامه‌های تایید شده توسط کاربر اجازه اجرا خواهند داشت.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ مایکروسافت از ویژگی جدید امنیتی ویندوز 10 پرده برداشت، این قابلیت که Device Guard نام دارد لایه جدید امنیتی را برای حفاظت در برابر بدافزارها به سیستم اضافه می‌کند، به عبارت ساده‌تر با فعال بودن این قابلیت، برنامه‌هایی که کاربر اجازه‌ی اجرا را به آن‌ها ندهد، به هیچ عنوان اجرا نخواهند شد.

نحوه کار قابلیت Device Guard به این شکل است که جهت محافظت در مقابل بدافزارها، زمانی که یک برنامه اجرا می‌شود ویندوز ابتدا قابل اعتماد بودن آن را بررسی می‌کند. این قابلیت نسبت به آنتی ویروس‌هاd فعلی برتری‌هایی دارد و حتی می‌تواند با آنتی ویروس‌ها ترکیب شود. بر اساس ادعای مایکروسافت، آنتی ویروس‌های معمولی می‌توانند از Device Guard برای مسدود کردن اجرای بد افزارها و اسکریپت‌های مخرب بهره ببرند و بخش‌های دیگر سیستم عامل را که Device Guard نمی‌تواند از آن حفاظت کند، پوشش دهند.

این قابلیت قادر است تا از فناوری‌های مجازی سازی پردازنده‌ها به منظور اجرای برنامه‌های غیر قابل اعتماد بهره ببرد و از فایل‌های کاربر و سیستم عامل در برابر آسیب بدافزارها حفاظت کند؛ به همین دلیل Device Guard یک لایه حفاظتی ثانویه در برابر هکرها و بدافزارها خواهد بود. این قابلیت می‌تواند در کنار آنتی ویروس‌‌ها به جهت افزایش امنیت سیستم به کار برده شود. به عنوان مثال آنتی ویروس‌ها اجرای بدافزارها را مسدود کرده و Device Guard برنامه‌هایی که از فیلتر آنتی ویروس رد شده‌اند را بررسی و اسکن کرده و سپس مجوز اجرا را صدور می‌کند.

 مایکروسافت تابستان سال جاری را برای عرضه ویندوز 10 در نظر گرفته است، البته مدیرعامل شرکت AMD ماه جولای را برای عرضه این سیستم عامل به همراه DirectX 12 اعلام کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26167 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/03 تعداد مشاهده: 1600
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر