کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنل صفحه نمایش آیفون را کمپانی AU Optronics می سازد

پس از انتشار شایعاتی در خصوص چهار اینچی بودن صفحه نمایش آیفون 6C، حدس و گمانه‌هایی در خصوص شرکت AU Optronics به عنوان تامین کننده پنل صفحه نمایش نسل بعدی گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ چندی پیش شایعاتی مبنی بر اینکه اپل قرار است نیمه دوم سال جاری میلادی سه مدل آیفون جدید عرضه کند و این کمپانی علاوه بر ارايه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آیفون 6S و 6S پلاس، آیفون جدیدی را با نمایشگر ۴ اینچی تولید خواهد کرد، منتشر شد.

حال به نظر می‌‌رسد اپل کمپانی AU Optronics را به عنوان تامین کننده جایگزین برای تولید پنل صفحه نسل بعدی گوشی‌های آیفون تعیین کرده است. اگرچه اطلاعاتی در خصوص آیفون‌های جدید منتشر نشده اما به نظر می‌رسد آیفون 6C، آیفون 6S پلاس، آیفون 6S و حتی آیفون 7 نیز نام‌های بعدی این گوشی‌ها باشند.

بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد در تامین کننده پنل صفحه نمایش گوشی‌های فعلی و آینده خود تنوع ببخشد؛ اگرچه این خبر در خصوص تامین کننده پنل صفحه نمایش آیفون‌های فعلی صحت ندارد. ظاهرا شرکت AU Optronics ساخت پنل صفحه نمایش‌های ۴.۷ اینچی، ۵.۵ اینچی پلی‌سیلیکون یا LTPS و همچنین یک پنل ۴ اینچی را شروع کرده است.

یکی از رسانه‌های تایوانی نیز گزارشی منتشر کرده که بر اساس آن پنل صفحه نمایش ۴ اینچی که توسط شرکت AU Optronics تولید می‌شود تا معرفی محصولات ۲۰۱۶ اپل مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. احتمالا باید تا سال دیگر منتظر ماند تا ببینیم آیا اپل بعد از ناموفق بودن آیفون 5C باز هم تصمیم به تولید چنین محصولی و با نام آیفون 7C دارد یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26171 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/03 تعداد مشاهده: 1420
سافت گذر