کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9146 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

گزارش مالی مایکروسافت در سه ماهه اول 2015

مایکروسافت گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اول سال 2015 را منتشر کرد. براین اساس این کمپانی در فصل اول سال 2015 موفق شده تا درآمد 21.7 میلیارد دلاری را کسب کند که از این درآمد، 4.98 میلیارد دلار سود خالص عاید ردموندی‌ها شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ براساس اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، این کمپانی موفق شده در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی درآمدی 21.7 میلیارد دلاری را به بدست آورد که 4.98 میلیارد دلار سود خالص را شامل می‌شود. درآمد مایکروسافت در مقایسه با مدت مشابه سال 2014 افزایشی 6 درصدی را به خود می‌بیند، در حالی که سود کسب شده توسط این کمپانی 12 درصد کاهش داشته است. مایکروسافت به این نکته اشاره کرده که 190 میلیون دلار از هزینه‌های این کمپانی مربوط به بازسازی نوکیا و ادغام آن در کمپانی بوده است.

سه‌ماهه‌ی اول 2015 را باید سومین فصل از فروش سرفیس پرو 3 این کمپانی خواند که همچنان آثاری از کاهش در آن هویدا نیست. ردموندی‌ها از طریق فروش سرفیس‌های خود درآمدی 713 میلیون دلاری را کسب کرده‌‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایشی 44 درصدی دارد. مایکروسافت آمار فروش مربوط به سرفیس‌های خود را به تفکیک منتشر نمی‌کند، اما با توجه به افزایش درآمد این کمپانی می‌توان چنین نتیجه گرفت که این محصول هیبریدی به جامعه‌ی کاربران مایکروسافت می‌افزاید.

MicrosoftInt

 در حوزه‌ی بازی، مایکروسافت تعداد کنسول‌های ایکس باکس وان به فروش رفته در سه ماهه‌ی اول 2015 را مشخص نکرده است. این کمپانی همچنین آمار مربوط به فروش ایکس باکس 360 و وان را با جزئیات اعلام نکرده، از این رو نمی‌توان در خصوص وضعیت این کمپانی پس از فصل تعطیلات اظهار نظر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، درآمد حاصل از فروش پلتفرم ایکس‌باکس در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 24 درصد کاهش یافته است. با توجه به  آمار منتشر شده توسط NPD در آمریکا می‌توان به جرات گفت که سونی موفق شده به استثنا چند ماه، مایکروسافت را در زمینه‌ی فروش کنسول پشت سر بگذارد. مایکروسافت قیمت ایکس باکس وان را با حدف کینکت به 349 دلار کاهش داد، اما این سیاست نیز نتوانست آنچنان در فروش کنسول ردموندی‌ها تاثیر گذار باشد.

مایکروسافت به این نکته اشاره کرده که تا انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 برای موبایل در انتهای سال جاری میلادی پرچمداری را روانه‌ی بازار نکرده و فقط به عرضه‌ی شماری از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزی پایین رده اکتفا خواهد کرد. این کمپانی موفق شده در فصل اول سال جاری 8.6 میلیون دستگاه لومیا به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایشی 18 درصدی دارد. ضمنا باید به کاهش 16 درصدی درآمد حاصل از گوشی‌های‌هوشمند ویندوزفون اشاره کرد.

مایکروسافت هم اکنون در تلاش است تا نسخه‌ی نهایی ویندوز 10 را روانه‌ی بازار کند. درآمد این کمپانی از راه تولیدکنندگان پی‌سی‌های مبتنی بر ویندوز 22 درصد کاهش یافته است. این کاهش در ادامه‌ی نزول درآمد این کمپانی در فصل تعطیلات است. بخشی از این کاهش را باید در اثر افول فروش پی‌سی و رکود در این بازار خواند. البته آفیس مجموعه‌ای با شرایط متفاوت برای مایکروسافت است. هر چند درآمد تجاری آفیس برای مایکروسافت رو به افزایش بود، اما درآمد ردموندی‌ها از سوی مشتریان آفیس در اثر مهاجرت آن‌ها به آفیس 365 به میزان 41 درصد کاهش یافته است. در مقابل کاربران آفیس 365 مایکروسافت به 12.4 میلیون مشترک افزایش یافته‌اند و درآمد بخش سرویس‌های ابری این شرکت افزایش یافته است.

مایکروسافت در حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های ابری رشد خوبی را به خود دیده است. درآمد مایکروسافت از سرویس‌های ابری به واسطه‌ی آفیس 365، آژور و سرویس‌های CRM پویا 106 درصد افزایش یافته است. این رشد برای مایکروسافت بسیار بزرگ است و می‌توان آن را تاییدی بر سیاست‌های ساتیا نادلا خواند که برای تمرکز بیشتر روی سرویس‌های ابری و موبایل تاکید می‌کند. ساتیا نادلا با اشاره به برگزاری کنفرانس بیلد در هفته‌ی آتی، وعده‌ی معرفی محصولات جدیدی را داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26200 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/05 تعداد مشاهده: 2188
سافت گذر