کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه‌ مخابرات برای بهبود کیفیت ADSL

به گفته‌ی معاون شرکت مخابرات استان تهران، ارتقاء پشتیبانی و افزایش پهنای باند سرویس اینترنت، انتقال مشترکان ADSL به حجمی و Prepaid، راه‌اندازی کَش‌سرور در تمام مناطق مخابراتی و ارائه‌ی قرارداد SLA به مشترکان امسال در دستور کار است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمدرضا بیدخام - معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به برنامه‌های شرکت مخابرات استان تهران برای ارتقای کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت در سال 94 گفت:

بهبود وضعیت کیفیت و پشتیبانی و مدیریت پهنای باند اولویت شرکت مخابرات تهران برای سال جاری است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه هم‌اکنون این شرکت دارای 200 لینک STM1 (اینترنت) است، گفت:

ظرفیت پهنای باند این شرکت در سال 94 افزایش خواهد یافت. همچنین کش‌سرور استان البرز و منطقه 2 راه‌اندازی شده و در سال جاری در باقی مناطق تهران نیز راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته‌ی بیدخام، Cache server یک Proxy سرور است که می‌تواند هنگام کار کردن کاربران، سایت‌های بازدید شده توسط آنها را در خود نگهداری کند و در صورتی که کاربر دیگری بخواهد همان سایت‌ها را بازدید کند با سرعت بیشتر و صرفه جویی در پهنای باند پاسخ خود را از طریق Cache Server دریافت کند. Cache Server در پهنای باند صرفه جویی می‌کند و سرعت دسترسی را افزایش می‌دهد.

بیدخام افزود:

تشویق مشترکان سرویس ADSL به انتقال به سرویس حجمی و Prepaid از دیگر برنامه‌های مخابرات است. افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقا سامانه 2020، کاهش تعداد خرابی‌ها، افزایش سرعت رفع خرابی و ارتقای کیفیت پاسخگویی در سال جاری در دستور کار خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری CRM مشترکان خانگی و تجاری ارتقاء خواهد یافت، توضیح داد:

درصدد ارائه‌ی قرار داد SLA (ضمانت‌نامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26223 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/07 تعداد مشاهده: 1827
سافت گذر
نظرات بینندگان

sahel 1394/02/07 18:47
به به پس اینترنت نامحدودمون هم حجمی شد رفت پی کارش.ممنون از وزارت ارتباطات دولت تدبیر و امید که پس از افزایش شدید سرعت و کیفیت اینترنت یکم به فکر کابران اینترنت هم هستند تا بیش از حد خوشی زیر دلشون نزنه این نشون میده که مسئولین محترم بیکار نیستند و همیشه به یاد قول هایی که زمان انتخابات داده شده هستند.حالا خوبه 4 تا نماینده مخالف افزایش سرعت اینترنت داریم واگرنه نمی دونم چه بهانه ای می تونسنت برای این شاهکاراشون بتراشن.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet