کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316220 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین اپلیکیشن اندرویدی ارسال پیامک گروهی و انبوه

شاید شما هم تا به حال به این مشکل بر خورده‌اید که می‌خواستید در رویدادهای مختلف برای گروه خاصی از لیست دفترچه تلفن گوشیتان پیامک اطلاع رسانی یا تبریک ارسال کنید، ولی معمولا نرم افزار ارسال پیامک پیش فرض گوشی‌های اندرویدی این امکان رو ندارند و یا استفاده از آن برای همه آسان نیست.

سرعت ارسال بسیار بالا


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپلیکیشن نومه که توسط گروه نرم‌افزاری ماندگار تولید شده است به شما این امکان را می‌دهد که لیست دفترجه تلفن خود را گروه‌بندی کنید و با سرعت 1000 پیامک در ثانیه برای آنها به راحتی پیامک ارسال کنید.
 
nume03
 

خط اختصاصی 10 رقمی برای هر کاربر 

نومه برای هر کاربر یک خط پیامکی 10 رقمی اختصاصی رایگان تخصیص می‌دهد. خط 10 رقمی در حال حاضر از 90 هزار تومان تا 500 هزار تومان به فروش می‌رسد ولی نومه این خط را رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. 
 

صرفه جویی در هزینه‌ها

هزینه ارسال در نومه 10 تومان برای هر پیامک است که از هزینه پیامک همراه اول، ایرانسل، رایتل، و ... کلیه‌ی اپراتورهای موبایل کمتر است. یعنی علاوه بر اینکه از لحاظ سرعت و کارایی بسیار مناسب بوده بلکه از لحاظ قیمت نیز به صرفه است.
 

نومه یک سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه قدرتمند 

یکی دیگر از امکانات دیگر  نومه امکان ارسال پیامک انبوه بر اساس تفکیک جنسیت، رده سنی ، کد پستی ، بانک منطقه ای فراهم می‌‌کند. 
در ضمن نومه بانک غنی از پیامک‌ها با دسته بندی موضوعی را دارا است.
 
app 03
 

جذب نمایندگی فعال 

یک امکان ویژه که گروه نرم افزاری ماندگار برای نومه درنظر گرفته است، جذب نمایندگی فعال با شرایط ویژه است. گروه نرم افزاری ماندگار برای مدت محدود به ازای هر 200 هزار پیامک خریداری شده 50 خط 11 رقمی رایگان به نمایندگان هدیه می‌دهد.
 

دانلود نور افزار نومه از کافه بازار 

Nume.ir

 
app 06

​​

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26225 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/02/07 تعداد مشاهده: 2692
سافت گذر