کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مشکل داغ کردن اسنپ‌دراگون ۸۱۰ از ساخت کوالکام است

همان‌طور که می‌دانید کوالکام به دلیل مشکل گرمای بیش از حد اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در فرکانس کاری کامل آن یکی از مشتریان اصلی خود سامسونگ را از دست داد. گزارش‌های جدید دلیل مشکلات در این چیپست را نحوه ساخت کوالکام اعلام کرده است.


snapdragon

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ درست است که کوالکام ادعا می‌کند اسنپ‌دراگون ۸۱۰ مشکل گرما ندارد و اچ‌تی‌سی و ال‌جی نیز ادعا می‌کنند با عرضه آپدیت نرم‌افزاری مشکلات مربوط به این چیپست را در وان M9 و جی فلکس ۲ رفع کرده‌اند اما بررسی‌های بیشتر نشان داده که این دو شرکت مجبور شده‌اند حداکثر فرکانس کاری پردازنده را محدود کنند. شاید بدانید که برخلاف چیپست‌های قبلی که از هسته‌های اختصاصی Krait استفاده می‌کردند کوالکام در اسنپ‌دراگون ۸۱۰ از هسته‌های طراحی شده ARM استفاده کرده است که در چیپست اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ نیز به کار رفته است؛ اما چرا چیپست کوالکام برخلاف سایرین داغ می‌کند؟

علاوه بر این‌که چیپست اکسینوس ۷۴۲۰ سامسونگ از فرآیند ساخت ۱۴ نانومتری FinFET برخلاف ۲۰ نانومتری کوالکام استفاده می‌کند و همین مورد باعث کاهش گرمای تولیدی می‌شود طبق گزارشات جدید استفاده از پردازنده گرافیکی Adreno 430 باعث ایجاد یک عدم هماهنگی شده است که موجب گرم شدن بیش از حد کل چیپست زیر فشار می‌شود. علاوه بر این ظاهراً کوالکام شدیداً منتظر آماده شدن هسته‌های اختصاصی Kryo برای استفاده در اسنپ‌دراگون ۸۲۰ است و شاید وقت زیادی را صرف طراحی بهینه اسنپ‌دراگون ۸۱۰ نکرده است.

Snapdragon-810-vs-808

به این ترتیب شرکت‌های سازنده‌ای مانند اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سونی نیز در انتخاب چیپست به مشکل برخورد کرده‌اند. گفته می‌شود ال‌جی جی ۴ که امروز رونمایی خواهد شد به جای S810 از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ استفاده خواهد کرد که متأسفانه قدرت گرافیکی پایین‌تری نیز خواهد داشت. البته شکی نیست که چیپست‌های نسبتاً قدیمی‌تر نیز در حال حاضر از پس کلیه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های فعلی بر می‌آیند و حتی کاربران حرفه‌ای نیز متوجه اختلاف عملکرد گوشی نخواهند شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26244 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/02/08 تعداد مشاهده: 1841
اخبار مرتبط
سافت گذر