کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل فونت پیش‌فرض iOS و OS X را به فونت اپل واچ تغییر خواهد داد

اگر از کاربران آیفون، آی‌پد یا مک‌بوک باشید احتمالاً در معرفی اپل واچ متوجه شدید که این شرکت فونت متفاوتی را برای خوانایی بیشتر در این ساعت استفاده کرده بود. طبق گزارش‌های جدید اپل قصد دارد این فونت را به iOS و OS X نیز بیاورد.


Apple-Watch-MacBook

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ شاید بدانید که فونت پیش‌فرض اپل چه بر روی iOS و چه OS X و حتی وب‌سایت این شرکت Helvetica Neue است. اما اپل در اپل واچ از فونتی جدید به نام San Francisco استفاده کرد که خوانایی بهتری در صفحات کوچک داشت و حالا به گزارش ۹to5mac آیفون‌ها، آی‌پدها و مک‌ها با سیستم‌عامل آزمایشی iOS 9 ملقب به Monarch و OS X 10.11 ملقب به Gala در حال آزمایش با این فونت جدید هستند. گفتنی است فونت Helvetica Neue ابتدا در iOS 7 ظاهر شد و سال گذشته اپل آن را به OS X 10.10 Yosemite آورد.

OS-X-san-francisco-font

Apple-font-change

از آن‌جا که فونت قبلی برای صفحات نمایش کوچک خوانایی لازم را نداشت منطقی است که اپل فونت جدیدی را برای اپل واچ انتخاب کند اما تغییر فونت آیفون، آی‌پد و مک شاید برای هماهنگی بیشتر میان محصولات اپل انجام شود. همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید فونت جدید به ادعای اپل برای صفحات بزرگتر نیز مناسب است. بسیاری اعتقاد داشتند که اپل در iOS 7 با انتخاب Helvetica Neue زیبایی را به خوانایی ترجیح داده و حالا فرصت جبران فرار سیده است هرچند که برخی مهندسان اپل از فونت جدید نیز راضی نیستند.

Apple-MacBook-new-font-keyboard

به هر حال تغییر فونت یک سیستم‌عامل به آن راحتی که تصورش را می‌کنید نخواهد بود. اپل باید علاوه بر سیستم‌عامل فونت تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض iOS و OS X را نیز تغییر داده و از خوانایی مناسب در اندازه‌های مختلف بر روی هر یک نیز اطمینان حاصل کند. گفتنی است که مک‌بوک ۱۲ اینچی جدید اپل نیز با همین فونت روی کیبورد جدیدش عرضه شده و ظاهراً همین سال و یا سال آینده باید منتظر تغییر رسمی فونت اپل باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26476 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/01 تعداد مشاهده: 1491
سافت گذر