کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316133 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتایج JavaScript مرورگر مایکروسافت اج با سایر مرورگرها

همان‌گونه که پیش‌تر هم گفتیم، مایکروسافت در مراسم بیلد ۲۰۱۵ از چند محصول تازه ازجمله مرورگر مایکروسافت اج رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این مرورگر تفاوت‌های بسیاری با IE داشته و به شکل بهینه‌تری با صفحات لمسی طراحی شده است.


microsoft-edge-favorites

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این مرورگر قرار است در کنار نسخه بهبودیافته اینترنت اکسپلورر با برخورداری از قابلیت‌هایی همچون نشانه گزاری در تب‌ها و هماهنگ‌سازی آن‌ها برای به اشتراک گذاشتن با دیگران و پشتیبانی از دستیار صوتی مایکروسافت (کورتانا) همراه با نسخه نهایی ویندوز ۱۰ عرضه شود.

مایکروسافت اج از موتور رندر قدرتمندتری نسبت به اینترنت اکسپلورر برخوردار است، در همین راستا امروز بنچمارک هایی از این مرورگر به دست آمده که از سرعت بالای بارگذاری صفحاتی که در آن‌ها از  JavaScript استفاده شده حکایت دارد. در این بنچمارک که از تست صفحات دارای کدهای مبتنی بر JavaScript به دست آمده، مرورگر مایکروسافت اج، اینترنت اکسپلورر را مورد تحقیر قرار داده و با کمی فاصله مرورگرهای محبوبی همچون گوگل کروم و فایرفاکس را نیز پشت سر گذاشته است. لازم به ذکر است که این بنچمارک توسط برنامه Octane 2.0 از نسخه ۶۴ بیتی مرورگرهای گفته شده به دست آمده است.

octane-20-benchmark

ردموندی ها در وبلاگ رسمی خود مسائل فنی مرتبط با این بنچمارک و چگونگی رندر کدهای مبتنی بر جاوا اسکریپت را در مرورگر اج تشریح کرده‌اند. بر این اساس مایکروسافت از هر ۴۰۰۰ وب‌سایت به طور تصادفی یکی را مرود بررسی قرار داده که بر اساس آن حدود ۹۵ درصد از وب‌سایت‌های مذکور از قابلیت Minify برای فشرده‌سازی کد نویسی استفاده کرده‌اند.Minify کاریست که یک بهینه‌ساز وب‌سایت باید انجام دهد، با Minify می‌توان حجم قالب را کم کرد و سرعت بارگذاری وب‌سایت را چندین برابر کرد.

این آزمایش نشان می‌دهد که استفاده از قابلیت Minify به چه میزان در بین طراحان وب افزایش یافته است. استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت امروزه رواج خاصی یافته است، بنابراین ما در نظر داریم راه‌های نوینی در ویندوز ۱۰ و علل خصوص در مرورگر مایکروسافت اج برای بارگذاری این نوع صفحات به کار گیریم. یکی از مسائل مهمی که در برنامه‌نویسی به هر زبانی قابل توجه قرار می‌گیرد، این است که تا جایی که می‌شود سرعت اجرای برنامه را بالا رود و زمان اجرای دستورات به حداقل برسد. کامپایلر JIT و فشرده ساز minified به برنامه‌های مبتنی بر جاوا اسکریپت اجازه می‌دهند که سرعت اجرای کدهای محلی بدون از دست دادن قابلیت انتقال افزایش پیدا کند. این افزایش سرعت چیزی میان ۲۰ تا ۵۰ درصد خواهد بود.

jet-stream

بنچمارک فوق توسط برنامه jet-stream متعلق به اپل تهیه گردیده است که در آن مرورگرهای مایکروسافت اج، گوگل کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر رتبه اول تا چهارم را به دست آورده‌اند. هرچند مایکروسافت اج هنوز در دست توسعه بوده، با این حال نتایج  بنچمارک های جدید گواه از پتانسیل بالای این مرورگر به منظور  جایگزین شدن به جای IE را در نسخه نهایی ویندوز ۱۰ می‌دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26503 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/02 تعداد مشاهده: 2038
سافت گذر