کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشنی برای انتقال اطلاعات بین دستگاه قدیمی و جدید

اپلیکیشن اسمارت سوئیچ سامسونگ، بهترین روش برای انتقال اطلاعات گوشی قدیمی خود با گوشی جدید گلکسی است. توسط این اپلیکیشن می‌توان مخاطبان، موزیک، تصاویر، تقویم، پیام کوتاه و تنظیمات را به گوشی جدید اضافه کرد. در این پست با نحوه‌ی انتقال اطلاعات توسط این اپلیکیشن آشنا می‌شویم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ معمولا زمانی که کاربران یک گوشی هوشمند تهیه می‌کنند، چندین روز تا چندین هفته را صرف انتقال اطلاعات از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید می‌کنند. در این فرآیند، تمامی اپلیکیشن‌ها را مجدد دانلود و نصب می‌کنند، تصاویر، موسیقی‌ها، ویدئوها و دیگر فایل‌ها را نیز انتقال می‌دهند. به همین دلیل هنگام خرید گوشی‌ جدید از سری گلکسی نیز چنین روندی باید سپری شود. 

نسخه‌ی آبنبات چوبی اندروید به ویژگی جدیدی با نام Tap & Go مجهز شده که توسط آن می‌توان کار انتقال اطلاعات بین گوشی‌ها را انجام داد؛ اما این کار زمانی میسر می‌شود که گوشی قدیمی هم دارای سیستم عامل آبنبات چوبی اندروید و هم مجهز به قابلیت NFC باشد. به همین دلیل شانس اینکه گوشی قبلی دارای آبنبات چوبی باشد، بسیار کم است. اما اگر قصد مهاجرت از آیفون به گوشی اندرویدی را داشته باشید، باید چه کار کنید؟ در این سناریو، قابلیت Tap & Go قادر به انجام عملیات انتقال اطلاعات نخواهد بود. سامسونگ برای نجات دادن کاربران از این گونه شرایط، اپلیکیشن جدیدی با نام Smart Switch توسعه داده که می‌توان انتقال اطلاعات را به آسانی انجام داد. البته این ویژگی به صورت پیش فرض در گوشی‌های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج تعبیه شده است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید اطلاعات تلفنی قبلی خود را وارد تلفن گلکسی اس 6 جدید خود کنید. برای آشنایی با این اپلیکیشن و نحوه‌ی کار با آن، در ادامه تمامی مراحل را دنبال کنید.

۱. انتقال اطلاعات از گوشی‌های گلکسی

انتقال مستقیم از دستگاه توسط ارتباط Wi-Fi Direct

نصب اپلیکیشن Smart Switch: اگر از یک دستگاه قدیمی گلکسی قصد مهاجرت به یک دستگاه دیگر را دارید، این فرآیند بسیار آسان است. ابتدا این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را روی هر دو گوشی خود نصب کنید. 

دانلود از گوگل پلی استور
 

کار با اپلیکیشن Smart Switch: این اپلیکیشن را در هر دو گوشی باز کرده و گزینه‌ی Sending device را از گوشی قدیمی و گزینه‌ی Receiving device را از گوشی جدید خود انتخاب کنید.

اتصال: در این مرحله دکمه‌ی Connect را در هر دو گوشی انتخاب کنید. پس از اتصال، لیستی از فایل‌هایی که قابل انتقال هستند، مانند فایل‌های رسانه‌ای، اپلیکیشن‌ها، تنظیمات گوشی و آلارم‌ها نمایش داده می‌شوند. 

01smartswitch

انتقال: پس از انتخاب فایل‌ها و تنظیمات مورد نظر، روی دکمه‌ی transfer کلیک کرده تا عملیات انتقال فایل‌ها توسط ارتباط Wi-Fi Direct آغاز شود. این روش بسیار سریع و راحت است.

۲. انتقال اطلاعات از یک دستگاه اندرویدی دیگر

انتقال مستقیم از دستگاه توسط ارتباط Wi-Fi Direct

نصب اپلیکیشن Smart Switch: نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن Smart Switch را نصب کنید؛ این اپلیکیشن برای هر دو نسخه‌ی ویندوز و مک موجود است. 

 اتصال گوشی گلکسی قدیمی به کامپیوتر: حال نسخه‌ی دسکتاپ اپلیکیشن Smart Switch را باز کرده و گوشی خود را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

02Samsung-Smart-Switch-App-For-Mac-OS-X1

تهیه نسخه بک‌آپ از گوشی گلکسی قدیمی: برای این منظور، گزینه‌ی Backup را در داخل اپلیکیشن Smart Switch انتخاب کنید. دقت کنید که قبل از انجام این مرحله، حتما قفل گوشی خود را باز کنید. 

متصل کردن گوشی جدید گلکسی: حال گوشی قبلی خود را از کامپیوتر جدا کرده و گوشی جدید گلکسی خود را توسط کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

برگرداندن فایل بک‌آپ: پس از اتصال دستگاه، دکمه‌ی Restore را کلیک کرده و آخرین نسخه‌ی بک‌آپ را از منو انتخاب کنید. حال فایل‌هایی را که قصد دارید به گوشی جدید انتقال دهید انتخاب کرده و روی دکمه‌ی transfer کلیک کنید.

۳. انتقال اطلاعات از دستگاه آیفون و آیپد

03Samsung-Smart-Switch-iPhone

اگر قصد انتقال اطلاعات را از یک دستگاه اپل به یک دستگاه گلکسی داشته باشید، دو گزینه در دسترس است؛ استفاده از اکانت آی‌کلاد یا اتصال دو گوشی گلکسی و آیفون از طریق کابل USB OTG.

استفاده از اکانت آی‌کلاد

تهیه کردن نسخه بک‌آپ از اطلاعات گوشی آیفون به حساب آی‌کلاد: تمامی اطلاعات مهم خود شامل تصاویر، ویدئوها و یادداشت‌ها را به حساب آی‌کلاد خود آپلود کنید.

نصب اپلیکیشن Smart Switch در گوشی گلکسی: حال اپلیکیشن Smart Switch را در دستگاه گلکسی خود باز کرده و گزینه‌ی iOS device را انتخاب کنید. سپس اطلاعات حساب آی‌کلاد را در این قسمت وارد کنید.

04ICLOUD

انتخاب محتوا: در این قسمت نیز هر اطلاعاتی که قصد انتقال آن را داشته باشید انتخاب کنید.

05Smart-Switch-iOS-iCloud-02

نصب اپلیکیشن‌های مشابه: زمانی که اطلاعات انتقال داده شد، چندین پیشنهاد برای اپلیکیشن‌های مشابه گوشی آیفون را دریافت خواهید کرد. این مرحله بسیار کاربردی بوده و معمولا اپلیکیشن‌هایی که برای نصب در گوشی گلکسی پیشنهاد داده می‌شود، عملکردی مشابه اپلیکیشن‌های نصب شده در آیفون را فراهم می‌کنند. اگر در هر صورت هیچ اپلیکیشن مشابهی را یافت نکردید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنید.

07Smart-Switch-iOS-iCloud-03

استفاده از کابل USB OTG

در این روش به هر دو کابل USB OTG و کابل شارژر آیفون نیاز خواهید داشت. 

برقراری ارتباط: ابتدا کابل USB OTG را به گوشی گلکسی و سپس کابل شارژر آیفون را به گوشی آیفون خود وصل کنید؛ پس از آن قسمت USB کابل آیفون را به کابل USB OTG وصل کنید.

باز کردن اپلیکیشن Smart Switch در گوشی گلکسی: این اپلیکیشن را در گوشی گلکسی باز کرده و گزینه‌ی Smart Switch را از منوی باز شده انتخاب کنید. پس از آن در گوشی آیفون گزینه‌ی Trust را انتخاب کنید.

08Smart-Switch-iOS-USB-OTG-01

انتخاب محتوا: اطلاعاتی که قصد انتقال آن‌ها را دارید انتخاب کرده و سپس گزینه‌ی import را در گوشی گلکسی خود انتخاب کنید.

10Smart-Switch-iOS-USB-OTG-02

نصب اپلیکیشن‌های مشابه: درست مانند بخش پایانی روش قبل زمانی که اطلاعات انتقال داده شد، چندین پیشنهاد برای اپلیکیشن‌های مشابه گوشی آیفون را دریافت خواهید کرد. این مرحله بسیار کاربردی بوده و معمولا اپلیکیشن‌هایی که برای نصب در گوشی گلکسی پیشنهاد داده می‌شود، عملکردی مشابه اپلیکیشن‌های نصب شده در آیفون را فراهم می‌کنند. اگر در هر صورت هیچ اپلیکیشن مشابهی را یافت نکردید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های دیگر استفاده کنید.

اگر تمامی این مراحل را به درستی انجام داده باشید، می‌توانید به اپلیکیشن‌ها و اطلاعات موجود در گوشی آیفون یا گوشی گلکسی قدیمی خود در تبلت یا گوشی جدید نیز دسترسی داشته باشید.

قابلیت اسمارت سوئیچ سامسونگ یکی از ساده‌ترین و کاربرپسندترین روش‌ها برای انتقال تمام اطلاعات گوشی قدیمی به گلکسی اس 6 است. این موضوع همواره برای کاربران، به خصوص آنهایی که قصد مهاجرت از آیفون به یک تلفن اندرویدی را داشتند یک چالش بوده است که با Smart Switch به ساده‌ترین شکل صورت می‌پذیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26535 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/03 تعداد مشاهده: 1875
سافت گذر