کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316157 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه اپلیکیشن OneClip مایکروسافت برای انتقال راحت فایل

مایکروسافت در راستای یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های خود و از طرفی انتقال راحت‌تر فایل‌های کاربردی، اپلیکیشن جدیدی را در دست توسعه دارد که هم اکنون با نام OneClip شناخته می‌شود.


oneclip-lg-g4-surface-lumia

OneClip به صورت یونیورسال طراحی گردیده، از این رو قابلیت نصب و اجرا بر روی گجت های مختلف را اعم از گوشی هوشمند، تبلت، سیستم رومیزی و حتی کنسول بازی ایکس‌باکس وان را دارا می‌باشد. گرچه وان کلیپ هنوز یک اپلیکیشن درحال توسعه است، با این حال از نسخه پیش‌نمایش آن می‌توان به قابلیت‌هایش پی برد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ بر این اساس اپلیکیشن OneClip وظیفه دسته‌بندی محتوا و امکان جابه‌جایی فایل‌های مختلف را بر روی پلتفرم‌های مختلف بر عهده دارد. این برنامه که قرار است برای ویندوز ۱۰ دسکتاپ و موبایل، اندروید و iOS عرضه شود، در زمان نصب محتویاتی از جمله فایل‌های نوشتاری، لینک‌های ذخیره شده در مرورگر، اسکرین شات ها، تصاویر ذخیره شده و سایر فایل‌های مدیا را شناسایی و دسته‌بندی کرده و سپس می‌توانید از طریق آن با سایر دستگاه‌ها به اشتراک گذارید.

OneClip-Windows-Phone

به زبان ساده‌تر، OneClip می‌تواند نقش تونلی را مابین دستگاه‌های نصب شده برنامه ایفا نماید که قابلیت اشتراک گزاری فایل‌های دسته‌بندی شده را به آن‌ها می‌بخشد. البته این برنامه با سرویس ذخیره‌سازی ابری وان درایو نیز رابطه نزدیک داشته به طوری که در صورت تمایل می‌توانید هریک از فایل‌های خود را با یک کلیک به اکانت وان درایو  منتقل نمایید.

OneClip-Windows-Phone2

برای استفاده از امکانات برنامه وان کلیپ، کاربر تنها کافیست پیکربندی اولیه را تنظیم کرده و سپس با یک حساب کاربری گوشی‌ها و رایانه‌های خود را به یکدیگر متصل سازند، این در حالیست که طبقه‌بندی بر اساس زمان ایجاد فایل و سایر مشخصات نیز قابل دسترس خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، این برنامه در حال حاضر تحت توسعه بوده، با این حال نسخه ویندوز ۱۰ موبایل آن از طریق لینک زیر قابل دریافت و استفاده می‌باشد.

whatsapp

Windows-Phone-download-button

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26558 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/04 تعداد مشاهده: 1352
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش لکزایی 1394/03/17 13:37
عالی بود دمتون گرم............... یاعلیlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet