کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوزفون ۲۰۱۹ سهم بازار اندروید و iOS را تصاحب خواهد کرد!

بر اساس آخرین گزارش‌های موسسه آماری IDC، سیستم‌عامل اندروید در پایان سال جاری بر روی ۷۹.۴ درصد کل گوشی‌های موجود در بازار نصب خواهد بود. این موسسه همچنین پیش‌بینی کرده که در سال ۲۰۱۵ حدود ۱.۱۵ میلیارد گجت مجهز به این سیستم‌عامل به بازار عرضه شود.


apple-vs-android-vs-windows

IDC همچنین بیان می‌کند که تولید محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید در سال جاری نیز به میزان ۸.۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است. اپل نیز در مدت مشابه با به بازار فرستادن ۲۳۷ میلیون دستگاه آیفون، به حدود ۱۶.۴ درصد بازار تسلط داشته که حدود ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اما رقیب تازه نفس و چالاکی به نام ویندوز فون نیز از سوی مایکروسافت با سرعتی بسیار زیاد در حال نزدیک شدن به دو پلتفرم مطرح بازار است به گونه‌ای که بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهند تولیدات محصولات مبتنی بر این سیسم عامل طی یک سال گذشته بیش از ۳۴.۱ درصد افزایش یافته است. طی یک سال گذشته ۴۶.۸ میلیون گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون عرضه شده که سهم این پلتفرم را ۳.۲ درصد بازار می‌رساند.

idc

اما نکته قابل تأمل و توجه این گزارش، پیش‌بینی IDC از بازار چند سال آینده است. به گفته این موسسه تحلیلی، در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۵ میلیارد گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل متن باز گوگل تولید خواهد شد که حدود ۷۹ درصد بیش‌تر از سال گذشته آن می‌باشد. بر این اساس تولید گوشی‌های اندرویدی طی پنج سال آینده متوسط  ۷.۵ درصد رشد خواهند داشت.

اپل نیز در سال ۲۰۱۹ حدود  ۲۷۴.۵ میلیون آیفون راهی بازار خواهد کرد که با آن به سهم ۱۴.۲ بازار گوشی‌های هوشمند دست پیدا خواهد کرد. سرعت رشد تولید گوشی‌های آیفون نیز در طی این مدت ۷.۳ درصد نسبت به سال گذشته خواهد بود. در نهایت سیستم‌عامل پُر پتانسیل ویندوز فون یا بهتر بگوییم ویندوز ۱۰ موبایل، در سال ۲۰۱۹ خواهد توانست سهم خود را از بازار به بیش از ۵.۴ درصد افزایش دهد. پیش‌بینی می‌شود در آن سال ۱۰۳.۵ میلیون گوشی هوشمند مبتنی بر این سیستم‌عامل تولید و فروخته شود.

با کمال تعجب نرخ رشد محبوبیت این پلتفرم طی پنج سال آینده به بیش از ۲۴.۳ درصد خواهد رسید که چیزی بیشتر از سه برابر جمع سرعت رشد دو پلتفرم دیگر است. البته این اعداد و ارقام تنها پیش‌بینی صورت گرفته توسط موسسه IDC می‌باشد و تا سال ۲۰۱۹ هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد؛ بهتر است این پیش‌بینی‌ها  را از دستیار صوتی کورتانا بپرسیم!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26594 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/07 تعداد مشاهده: 1657
سافت گذر
نظرات بینندگان

باران 1394/03/07 20:59
به نظر من که واقعا مایکروسافت لیاقتش رو داره و میتونه