کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل نسخه اپلیکیشن مدیریت تصاویر Google Photos را معرفی کرد

از قرار معلوم گوگل برنامه‌های زیادی برای عکس‌های روی گوشی شما دارد.


google photos

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ گوگل امروز دست و دلبازی به خرج داد و فضای نامحدود و رایگانی را برای ذخیره تصاویر و ویدئوهای گرفته شده در اختیار کاربران قرار داد. اپلیکیشن مدیریت تصاویر Google photos نیز دستخوش طراحی مجدد شده تا عملکرد بهینه‌ای داشته باشد،

با این حساب اگر عکس‌های شما بیشتر از ۱۶ مگاپیسکل نیست به راحتی می‌توانید آنها را در کنار ویدئوهایی با کیفیت فول‌ اچ‌دی به رایگان ذخیره کنید. (البته اگر قصد ذخیره تصاویر با کیفیت بیشتر را دارید به همان شیوه قبلی می‌توانید آنها را بر روی گوگل درایو ذخیره کنید.)

همانطور که گفتیم اپلیکیشن مدیریت تصاویر Photos گوگل دستخوش تغییرات زیادی شده است، این پلیکیشن تنها مختص کاربران اندروید نیست و کاربران سیستم‌عامل iOS نیز از آن بی‌بهره نخواهند ماند، ناگفته نماند که نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز همانند گذشته در اختیار کاربران خواهد بود.

اپلیکیشن Photos گوگل تغییرات زیادی را شاهد بوده است اما در این بین شیوه تنظیم و دسته‌بندی تصاویر بیشتر به چشم می‌خورد. گوگل وظیفه بررسی و دسته‌بندی تصاویر را به صورت خودکار به عهده می‌گیرد. این قابلیت شباهت‌های زیادی به آنچه اوایل این ماه در فلیکر معرفی شد دارد، با این حساب کاربران به راحتی‌ می‌توانند عکس‌هایی با زمینه‌های مختلف را طبقه‌بندی کنند.

جالب اینجاست که اپلیکیشن photos وظیفه شناخت چهره افراد را نیز به عهده گرفته است و می‌توانید بر اساس افراد مختلف تصویر دلخواه خود را مدیریت کنید. این ویژگی حتی برای تشخیص سن و سال افراد نیز به کار می‌رود. در نمایشی که گوگل از این اپلیکیشن خود به اجرا گذاشت، شاهد بودیم که تصاویر کولاک برف در تورنتو کانادا توسط اپلیکیشن جستجو شد و عکس‌هایی از روزهای برفی در آن مکان توسط اپلیکیشن Photos پیدا و نمایش داده شد.

گوگل سعی کرده تا فرآیند به اشتراک گذاری تصاویر را نیز بهبود بخشد. با نسخه جدید Photos کاربران به راحتی می‌توانند دسته‌ای از عکس‌ها را بدون انتخاب دریافت کننده، گزینش کرده و آنها را به صفحه‌وب‌ سایت به صورت گالری تصاویر منتقل کنند. این ویژگی در مواقعی که قصد دارید برای شخصی که در لیست تماس‌های شما نیست عکس یا عکس‌هایی را ارسال کنید کاربرد مفیدی دارد.

انتشار اپلیکیشن Photos از جدا شدن این سرویس تصویری از شبکه‌اجتماعی گوگل پلاس هم حکایت دارد. با این حساب دیگر برای دسترسی به این سرویس نیازی نیست تا در گوگل پلاس عضو باشید. به هر ترتیب انتشار نسخه جدید اپلیکیشن Photos مشخص کننده عزم گوگل برای جذب بیشتر سهم بازار از سریس‌های آنلاین تصاویر است و با امکاناتی که امروز معرفی کرد بعید به نظر می‌رسد به زودی‌ها رقیبی در این حد و اندازه پیدا کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26607 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/08 تعداد مشاهده: 1446
سافت گذر