کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل نسخه ابزارهای Android Studio و Polymer را معرفی کرد

گوگل در کنفرانسی که لحظاتی پیش به پایان رسید، از بروزرسانی جامع برای اندروید استودیو رونمایی کرده و Polymer را نیز به طور رسمی معرفی کرد. علاوه بر این از یک آزمایشگاه ابری مخصوص توسعه دهندگان رونمایی شد؛ گوگل با ارائه این سه ابزار جدید، بیشتر بر روی توسعه دهندگان متمرکز شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ توسعه دهندگان در ابزارهای جدید گوگل به دیباگینگ کامل زبان‌های C  و ++C دسترسی خواهند داشت. کتابخانه‌ی Polymer نیز برای مرورگرها و موبایل‌ها المان‌های جدیدی مانند منوها، نقشه‌ها و نوار ابزارها را فراهم می‌کند. Polymer کتابخانه‌ای است که توسط گوگل در یکسال اخیر توسعه داده شده است و با استفاده از آن می‌توانید خیلی راحت‌تر از Web Component استفاده کنید؛ بدون اینکه نیازی به دانستن تمام APIهای آن در HTML5 داشته باشید. وب کامپوننت مجموعه‌ای از APIها در HTML5 هستند که قابلیت ایجاد و استفاده از ماژول‌های تحت وب را به توسعه دهندگان می‌دهند. 

علاوه بر این، گوگل از یک آزمایشگاه ابری مخصوص توسعه دهندگان رونمایی کرد. این ابزار جدید در نتیجه‌ی خرید استارت‌آپ Appurify شکل گرفته است. این استارت‌آپ برای تست اپلیکیشن‌ها کاربر داشته و به نظر بسیار جالب می‌رسد. چرا که در چند پلتفرم کار می‌کند و قادر به شبیه سازی وضعیت آنتن دهی خراب و بازسازی تست باتری است. به همین دلیل گوگل با الهام گرفتن از این استارت‌آپ یک آزمایشگاه ابری را معرفی کرد که عملکرد مشابه استارتاپ Appurify را ارائه می‌دهد. این ابزار به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا یک اپلیکیشن را در این محیط ابری آپلود کرده و آن را بر روی ۲۰ دستگاه رایج اندرویدی تست کنند. قابلیت پیام رسانی تحت کلاد نیز فراتر از اندورید و کروم گسترش یافته است که البته حال از آی‌اواس نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین عضویت کاربر در یک موضوعی، به وی اجازه می‌دهد تا اعلان‌هایی را از سوی اپلیکیشن‌های ارسالی Google cloud دریافت کنند. 

درنهایت گوگل در حال فراهم کردن شانس بیشتری به توسعه دهندگان است. با این فرصت‌های جدید، توسعه دهندگان قادر خواهند بود تعداد کاربرانی که اپلیکیشن‌های آن‌ها را مشاهده می‌کنند، سفارش داده یا نصب می‌کنند را شناسایی کنند. علاوه بر این توسعه دهندگان می‌توانند تست‌های گرافیکی مختلفی به منظور رضایت کاربران و شناسایی سلیقه‌های آن‌ها انجام دهند. همچنین گوگل یک صفحه‌ی مخصوص توسعه دهندگان را ایجاد کرده که می‌توانند در آن گرافیک‌های انتخابی خود را آپلود کرده، اپلیکیشن‌های محبوب خود را مجهز کرده و آن‌ها را بیش از هر زمان بهبود بخشند. توسعه دهندگان می‌توانند با کمک نسخه‌ی جدید analytics، تعداد کاربرانی که از اپلیکیشن آن‌ها استفاده می‌کنند و میزان پیشرفت کاربران برای طی کردن یک مرحله را مشاهده کنند؛ همچنین می‌توانند هشدار و پاپ‌آپی را برای نسخه‌ی سفارشی اپلیکیشن‌ها ارسال کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26621 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/09 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر