کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9145 | مشاهده و دانلود: 733735632 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316095 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

چگونه نسخه اندروید M را بر روی نکسوس ۵، ۶ و یا ۹ نصب کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام کردیم، گوگل دیشب از نسخه جدیدی سیستم‌عامل موبایلی خود با نام اندروید M رونمایی کرد. پیش‌نمایش این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر برای سری نکسوس (نکسوس ۵، ۶ و ۹) قابل دریافت است، از این رو ما در ادامه قصد داریم چگونگی این کار را به شما آموزش دهیم.


Android-M-Developer-Preview

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ قبل از شروع باید این نکته را یادآور شویم که دستگاه شما باید آنلاک باشد، اما این بدان معنا نیست که به روت کردن نیاز دارد. همچنین برای دسترسی به فایل‌های سیستمی به یکی از برنامه‌های ADB یا fastboot نیز احتیاج دارید.

  • ابتدا نسخه پیش‌نمایش اندروید M را از طریق این لینک (پیشنهاد می‌شود از روش های مرسوم تغییر آی‌پی استفاده نمایید) و با سیستم رومیزی دریافت نمایید.
  • محتوای آن را از حالت فشرده خارج کنید و در جایی که بتوانید آن را راحت بیابید ذخیره کنید.
  • گوشی هوشمند خود را از طریق کابل یو‌اس‌بی به سیستم رومیزی متصل کنید و اطمینان کسب کنید که حالت debugging mode فعال است ( debugging برای اتصال و اقدام به تبادل اطلاعات بین گوشی یا تبلت با کامپیوتر بکار می‌رود که با فعال‌سازی آن می‌توان دیوایس اندرویدی را به وسیله کابل یو‌اس‌بی به رایانه یا لپ‌تاپ متصل نمود)
  • نوار فرمان برنامه ADB را باز کرده و در آن عبارت “adb reboot bootloader” را برای دسترسی به بوت لودر تایپ نمایید. (این ابزار همراه با Android SDK برای کنترل و ارتباط با دستگاه اندرویدی شما کاربرد دارد. این ابزار داخل فولدر tools از Android SDK قرار دارد)
  • در حالت عادی بوت لودر گوشی شما قفل است. در واقع با آنلاک کردن بوت لودر، شما می‌توانید فایل‌های Img را بر روی گوشی خود فلش کنید؛ یعنی بر روی گوشی خود کاستوم کرنل و کاستوم ریکاوری بریزید.
  • به پوشه محتوایات فایل‌های سیستمی گوشی خود رفته و در آن دستور “flash-all” را وارد نمایید.

مراحل نصب ممکن از چند دقیقه طول بکشد، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم شکیبایی خود را حفظ کرده و در طول مدت نصب صلوات ختم کنید!

هشدار: هرچند گوگل در صفحه دانلود نسخه پیش‌نمایش پیش‌نیازهای آن را به طور کامل بیان کرده، اما باید یادآور شویم که از طریق روش فوق تمامی اطلاعات سیستمی و غیر سیستم گوشی شما پاک خواهد شد، از این رو بهتر است قبل از طی کردن آن‌ها از تمامی اطلاعات خود فایل پشتیبانی تهیه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26628 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/03/09 تعداد مشاهده: 2213
سافت گذر