کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان پلاس Hydrogen OS را معرفی کرد

HydrogenOS یکی از رام‌های اختصاصی شرکت چینی وان پلاس است که این شرکت قبلا طی اعلانیه‌ای اعلام کرده بود در روز هفتم خرداد از آن رونمایی خواهد شد؛ حال نسخه‌ی بتای این رام در کشور چین معرفی شده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در طول چند هفته‌ی اخیر خبرهای متنوعی در خصوص کمپانی وان پلاس منتشر شده که به نظر می‌رسد دلیل این موضوع بیشتر به خاطر این است که وان پلاس در حال آماده سازی تحولی در خصوص نوآوری‌های خود است. به عنوان مثال، چند روز قبل خبرهایی منتشر شد که بر اساس آن وان پلاس اعلام کرده که اتفاق بزرگی در روز اول ماه ژوئن رخ خواهد داد. هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه خواهد بود زیرا وان پلاس جزئیاتی را ارائه نکرده است. اگرچه این کمپانی اعلام کرده که حالا زمان تغییر و تحول بزرگ است؛ بر اساس این گفته‌ها انتظار می‌رود وان پلاس به زودی از نسل جدید گوشی‌های سری وان پلاس یعنی OnePlus 2 رونمایی کند. اما به هر حال این تنها محصولی نیست که وان پلاس از آن پرده برخواهد داشت.

در طول چند هفته‌ی اخیر به طور گسترده خبرهایی منتشر شده که وان پلاس در روز هفتم خرداد از رام ا‌ختصاصی خود یعنی Hydrogen OS رونمایی خواهد کرد. در حقیقت رام جدید وان پلاس نسخه‌ی چینی رام Oxygen OS است که برای اولین بار ماه گذشته برای گوشی One عرضه شد. این رام تحت نسخه‌ی ۵.۰ از اندروید آبنبات چوبی است و بهبودهای کیفی و عملکرد بهتری را شامل می‌شود. ضمنا براساس اطلاعات ارائه شده این رام از نظر کاهش مصرف باتری نیز بهبود یافته است. رام Hydrogen OS تنها برای بازار چینی طراحی شده و قرار است وان پلاس تغییرات عمده‌ای در آن لحاظ کند. پس از عرضه‌ی Oxygen OS برخی کاربران مدعی شده بودند که این رام سنگین است اما ظاهرا  Hydrogen OS چنین مشکلاتی را نخواهد داشت.

حال همان طور که وان پلاس وعده داده بود از رام Hydrogen OS رونمایی کرد؛ به نظر می‌رسد این رام از لحاظ ظاهری بسیار سفارشی شده است. برای کسانی که در خارج از کشور چین زندگی می‌کنند و قصد استفاده از این رام را دارند، وان پلاس نسخه‌ی بتای آن را عرضه کرده است. البته به نظر می‌رسد تنها معدودی از افراد برای استفاده از نسخه‌ی بتای این رام مجاز به دانلود هستند. اما اگر این رام را دانلود کردید در استفاده از آن دقت بسیاری به خرج دهید زیرا این نسخه نهایی نیست؛ برای استفاده از نسخه‌ی بتای رام Hydrogen OS می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26630 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/10 تعداد مشاهده: 1654
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر