کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316225 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اسنپدراگون 820: اوج گیری یا سقوط

طی روزهای اخیر اخبار مختلفی  در مورد پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکام  منتشر شده است. اگر طی مدت اخیر فرصت نکرده‌اید تا اخبار و حواشی مربوط به اسنپدراگون 820 را دنبال کنید این مقاله با مرور اتفاقات رخ داده برای کوالکام طی چند ماه گذشته، اخبار جدید مربوط به اسندراگون 820 را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اوایل سال جاری میلادی اولین پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام بعنوان قلب تپنده‌ی برخی گوشی‌های هوشمند وارد بازار شد و البته کوالکام همان شرکتی بود که در سال 2013 پردازنده‌های 8 هسته‌ای را احمقانه خطاب کرده بود. در اسنپدراگون 810 کوالکام بجای استفاده از طراحی خود، از طراحی شرکت آرم استفاده کرد. با توجه به موفقیت‌های پردازنده‌های پیشین کوالکام، بسیاری از ما تصور می‌کردیم که در اسنپدراگون 810 با یک هیولا طرف خواهیم بود. چرا که وقتی به گذشته نگاه می‌کردیم، سری اسنپدراگون اس شامل اسنپدراگون اس 4، اسنپدراگون اس 4 پرو و پردازنده‌های پیش از آن‌ها، همیشه پیشتاز بازار پردازنده‌ها بوده‌اند. در میان پردازنده‌های کوالکام هم سری اسنپدراگون 800 واقعاً پردازنده‌های خوبی بودند بخصوص اسنپدراگون 805.

بر روی کاغذ اسنپدراگون 810 واقعاً خوب به نظر می‌رسید. پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی که بازی‌های سه بُعدی و همچنین ضبط فیلم را با کیفیت 4K انجام می‌داد. چینش 4 هسته Cortex-A57 به همراه چهار هسته Cortex-A53 ترکیبی رقابتی را ارائه می‌کرد. 

در آن زمان وجود اسنپدراگون 810 در گوشی‌هایی مثل جی فلکس 2 ال جی و اچ تی سی وان ام 9 که قرار بود در آینده به بازار عرضه شوند باعث شده بود تا با هیجان زیادی در انتظار این گوشی‌ها باشیم؛ ولی وقتی جی فلکس 2 معرفی شد گزارش‌هایی از داغ شدن آن پخش شد. همچنین شنیدیم که سامسونگ هم تصمیم ندارد تا  از اسنپدراگون 810 در گلکسی اس 6 خود استفاده کند. بدون شک این تصمیم سامسونگ ضربه بزرگی برای کوالکام بود؛ چرا که با توجه به فروش بالای گلکسی اس 6، کوالکام سفارش میلیون‌ها پردازنده را از دست می‌داد.

در کنگره جهانی موبایل، کوالکام خبر از اسنپدراگون 820 بعنوان نسل بعدی پردازنده‌های 8 هسته‌ای خود داد که در حال حاضر بعنوان نمونه در اختیار شرکت‌های تولید‌کننده قرار گرفته است و احتمالاً در پرچمداران سال 2016 مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ البته اگر اواخر سال 2015 شاهد گوشی هوشمندی با این پردازنده نباشیم.

به تازگی خبری منتشر شد که اسنپدراگون 820 روی فرکانس 3 گیگاهرتز کلاک خواهد شد. بلافاصله علاقه‌مندان دنیای پردازنده‌ها در واکنش به این خبر اعلام کردند که با توجه به این که اکثر گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 810 حتی  از 2 گیگاهرتز خود هم استفاده نمی‌کنند -در حالی که حداکثر فرکانس کاری آن‌ها 2.5 گیگاهرتز است-، باید دید تا چقدر در هنگام کار با  پردازنده اسنپدراگون 820 می‌توانیم به 3 گیگاهرتز نزدیک شویم. با توجه به تمام مواردی که اشاره کردیم و البته تجربه‌ی بد تولیدکنندگان و کاربران از اسنپدراگون 810، عرضه‌ی اسنپدراگون 820 برای کوالکام بسیار مهم است.

مشتاقانه در انتظار اسنپدراگون 820 هستیم؛ چرا که قرار نیست این پردازنده فقط متکی به طراحی آرم باشد، بلکه برخی ابتکارات کوالکام هم در آن استفاده شده است. حالا اسنپدراگون 820 هم می‌تواند باعث اوج‌گیری مجدد کوالکام شود و هم ممکن است به نوعی سبب سقوط آن شود. بدون شک کوالکام نمی‌تواند انتظار داشته باشد که 3پردازنده بالارده را بصورت متوالی به بازار عرضه کند در حالی  که هر سه مشکل گرم شدن بیش از حد دارند  و باز هم در صدر بازار تولیدکنندگان پردازنده باقی بماند. گویا اسنپدراگون 808 هم کمی داغ می‌شود و البته کندتر از اسنپدراگون 810 هم هست. اگر اسنپدراگون 820 به خوبی اسنپدراگون 801 و 805  سال گذشته نباشد، در این صورت به نظر می‌رسد سامسونگ و مدیاتک سهم بیشتری از بازار پردازنده‌ها را امسال و سال آینده از آن خود کنند. البته این خبر بدی برای مصرف‌کنندگان نیست؛ چرا که آنها همیشه بدنبال کیفیت بالاتر هستند و نه نام شرکت‌ها! و این خبر بدی برای کوالکام بعنوان غول پردازنده‌های موبایل طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود. 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27084 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/09 تعداد مشاهده: 1588
کلید واژه ها: , ,
اخبار مرتبط
سافت گذر