کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316250 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت Visual Studio 2015 را ۲۹ تیر ماه رونمایی میشود

شرکت مایکروسافت اعلام کرد Visual Studio 2015 در تاریخ ۲۹ تیرماه سال جاری رونمایی خواهد شد. نسخه جدید این برنامه بر پشتیبانی از توسعه همگام میان پلتفرم‌های مختلف با هدف پشتیبانی از ویندوز، iOS و اندروید عرضه خواهد شد.


visual_studio_2015

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ علاوه بر این، پشتیبانی از پروژه Apache Cordova و پلتفرم توسعه نرم‌افزاری Xamarin نیز در دستورکار قرار گرفته است. مایکروسافت همچنین همکاری‌های مشترکی با شرکت‌هایی مانند Epic Gmaes ( شرکت سازنده Unreal Engine) و Chukong Technologies ( توسعه‌دهنده Cocos2d) به‌منظور بهبود پشتیبانی از توسعه بازی‌ها در ویژوال استودیو ۲۰۱۵ انجام داده است.

دیگر قابلیت‌های جدید در این نسخه شامل پشتیبانی از افزونه‌ها، ابزارهای جدید به‌منظور عیب‌یابی و بررسی، شبیه‌ساز محیط توسعه برای اندروید و پشتیبانی داخلی برای دیدگاه‌ها و نظرات مرتبط با برنامه و البته بهینه‌سازی‌های انجام شده در خصوص رابط کاربری و عملکرد برنامه هستند.

همان‌طور که مایکروسافت پیش از این نیز اعلام کرده بود، این برنامه در قالب دو نسخه Enterprise و Pro عرضه خواهد شد ( پیش از این سه نسخه متفاوت از برنامه عرضه می‌شد). همچنین نسخه مستقل بدون نیاز به ثبت‌نام نیز در قالب بسته حرفه‌ای و با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. عرضه نسخه رایگان مخصوص انجمن‌های ویژوال استودیو ۲۰۱۵ نیز به‌منظور بهره‌گیری از پروژه‌های منبع‌باز، تحقیقات آکادمیک و استفاده‌های آموزشی نیز در دستور کار مایکروسافت قرار دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27118 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/10 تعداد مشاهده: 1893
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1394/04/11 22:54
حیف. من الان دارم از همین سایت 2013 و دانلود می کنم. حجمش هم خیلی بالاست. 6 گیگه. کاشکی زودتر معرفی میشد :(
سروش سرمست 1394/04/10 08:45
با این کار مایکروسافت خودش را برای نبردی بزرگ در جهت نابود سازی اندروید و iosمیکند تا برنامه نویسان این دو پلتفرم به این برنامه عادت کنند تا آرام آرام برای غوغای ویندوز کلود آماده شوند چون حتی مجانی ارتقا دادن به ویندوز ۱۰ نیز همین هدف را که توسعه زیر ساخت های ارتباط آنلاین با ویندوز کلود را فراهم میکند که از این پس در دو سه سال آینده ما ایرانیان نیز باید برای استفاده از این سرویس مایکروسافت ماهانه و سالانه پول بپردازیم این در حالی است که مایکروسافت میخواهد به برنامه نویسان این امکان را بدهد که برنامه شان تحت کلود اشد که دوباره آن برنامه ها نیز پولی اجباری برای ما خواهند بود یعنی یک فاجعه بزرگ!!