کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

اپلیکیشن Photos افراد سیاه پوست را گوریل می شناسد

گوگل در کنفرانس I/O 2015 که ماه گذشته برگزار شد، از اپلیکیشن Google Photos رونمایی کرد؛ اخیرا این اپلیکیشن دارای باگ ناخوشایندی است که افراد زیادی را برای استفاده از آن ناامید کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اپلیکیشن Photos گوگل بر روی سیستم عامل‌های آی‌او‌اس و اندروید و همچنین تحت وب قابل اجراست که امکان ذخیره نامحدود تصاویر و ویدیوهایی تا کیفیت 16 مگاپیکسل و رزولوشن 1080p را فراهم می‌کند و امکانات و قابلیت‌ها جذاب دیگری را همراه خود دارد.

گوگل به کمک این اپلیکیشن می‌تواند تصاویر شما را تحلیل کرده و به صورت خودکار آنها را در گروه‌های مختلف مرتب کند. این قابلیت شبیه سیستمی کار می‌کند که فلیکر اوایل ماه جاری میلادی معرفی کرد. این برنامه می‌تواند به گونه‌ای افراد را شناسایی کند که بتوانید فقط میان عکس‌های مربوط به آنها جستجو کنید. نکته جالب اینجا است که حتی امکان تشخیص سن افراد نیز وجود دارد. این سیستم سازماندهی به گوگل اجازه می‌دهد تا از توانایی‌های خود در زمینه جستجو به بهترین شکل استفاده کند. 

می‌توان از جالب‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن به تشخیص چهره و اشیا و تگ کردن آن‌ها اشاره کرد. اپلیکیشن گوگل به واسطه‌ی این ویژگی می‌تواند پس شناسایی اشیای موجود در تصویر، تگ مربوط به آن‌ها را هم ثبت کند. متاسفانه این ویژگی سبب شده تا بسیاری از افراد سیاه پوست دیگر از آن استفاده نکنند، زیرا این اپلیکیشن چهره‌ی این دسته از افراد را به عنوان گوریل شناسایی و تگ می‌کند!

این موضوع با انتشار توییتی از سوی یکی از کاربران توییتر با نام جکی آلسین مطرح شد. این کاربر در توییت خود خطاب به گوگل اعلام کرد که اپلیکیشن جدید دارای باگ ناخوشایندی است که هیچ زمان حتی تصور نمی‌شد چنین اتفاقی رخ دهد! اپلیکیشن Photos گوگل چهره‌ی یکی از دوستان آلسین که سیاه پوست است به عنوان یک گوریل شناسایی کرد. بلافاصله پس از این موضوع، جاناتان زانگر مدیر ارشد بخش معماری اجتماعی گوگل در توییتر با انتشار توییتی در خصوص رخ دادن چنین اتفاقی عذر خواهی کرده و این مشکل را به بخش Google Photos ارجاع داد.

پس از افزایش یافتن چنین توییت‌هایی از سوی کاربران، زانگر اعلام کرد که تیم Google Photos تگ مربوط به «گوریل» را از دیتابیس حذف کردند و عملکرد تشخیص چهره و اشیای این اپلیکیشن نیاز به بهبود دارد. وی همچنین اظهار داشت که برای بهبود ویژگی‌های این اپلیکیشن، تیم مربوطه در حال بررسی تگ‌های دیگر آن هستند تا دیگر چنین مشکلی رخ ندهد. بروزرسانی و پچ مربوط به این باگ به زودی از سوی گوگل عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27134 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/12 تعداد مشاهده: 1903
سافت گذر