کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با Sliden'Joy صفحه‌نمایش‌‌های اضافه را به لپ‌تاپ خود بیافزایید

تاکنون تلاش‌‌های زیادی را برای اضافه کردن نمایشگرهای اضافه به دستگاه‌‌های الکترونیکی همچون لپ تاپ‌‌ها و تبلت‌‌ها دیده‌ایم. اما نمونه‌‌هایی که تا به حال ساخته شده‌اند عمدتاً حجیم، سنگین و ناکارامد بوده اند.این بار می خواهیم شما را با نمونه‌ای جدید و موفق از این گجت‌ها آشنا کنیم.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ استارت آپی بلژیکی به نام Sliden'Joy می‌‌خواهد این بار با صفحه‌هایی 13،15 و 17 اینچی سبک و تمام اچ دی را برای لپ‌تاپ‌‌ها به کاربران عرضه کند.

این صفحه‌نمایش اضافه می‌‌تواند بر روی دستگاه‌‌های Mac و PC کار کند و به لطف لولاهای آلومینیومی می‌‌توان آن‌‌ها را به سادگی تا 180 درجه چرخاند تا فضای کاری دو یا سه برابر افزایش پیدا کند. کاربران می‌‌توانند Sliden'Joy را به صورت مغناطیسی به پشت صفحه‌نمایش لپ‌تاپ خود متصل کنند و با اتصال آن به درگاه‌‌های USB 2.0 یا USB 3.0 از آن استفاده کنند.

slidenjoy extra laptop screens 31

به گفته‌‌ی یکی از مؤسسان این استارت‌آپ، اگرچه این گجت در نمونه‌‌ی اولیه‌‌ی خود نیز خوب کار می‌‌کند، اما هنوز لولاها و سایر اجزا جای کار دارند تا بتوان از عملکرد عالی آن‌‌ها مطمئن شد.

slidenjoy extra laptop screens 37

وزن نهایی این محصول بسته به اجزا و پرداختی که بر روی آن قرار می‌‌گیرد متفاوت خواهد بود؛ اما ضخامت آن برای دو صفحه‌نمایش اضافه تنها 1.7 سانتی متر است و می‌‌توان آن را نازک‌تر نیز کرد.

کمپین کیک استارتر Sliden'Joy از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و قرار است دستگاهی را به بازار ارائه کند که می‌‌توان به کمک آن نمایشگرهایی 13، 15، و 17 اینچی را به با قیمتی 200 تا 300 یورویی به لپ‌تاپ خود اضافه کنیم. روکش بیرونی و پرداخت نهایی دستگاه را می‌‌توان از جنس چوب، کربن یا چرم انتخاب کرد که البته این‌‌ها بر قیمت نهایی دستگاه خواهند افزود.

slidenjoy extra laptop screens 3

slidenjoy extra laptop screens 4

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27192 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/15 تعداد مشاهده: 2471
اخبار مرتبط
سافت گذر