کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سال پر فروغی برای سامسونگ پیش‌بینی می شود

هرچند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در مسیر تبدیل شدن به پرفروش‌ترین محصول این کمپانی حرکت می‌کنند، اما به نظر می‌رسد این فعل و انفعالات تأثیر مثبتی روی سهام سامسونگ نگذاشته است؛ البته بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که سامسونگ در سه ماهه‌ی دوم سال جاری، گزارش رو به رشدی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سامسونگ در تلاش است تا گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را به پرفروش‌ترین محصول تاریخ خود تبدیل کند، حال آنکه در همین مدت سهام کمپانی کره‌ای با کاهشی ۶ درصدی روبرو شده است. تحلیل‌گران معتقدند گزارش سامسونگ برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی روند رو به رشد این کمپانی را نشان خواهد داد.

براساس تحقیق صورت گرفته که در آن نظر بیش از ۳۹ تحلیل‌گر مورد سؤال واقع شده، انتظار می‌رود سامسونگ برای سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی سود عملیاتی ۶.۴ میلیارد دلاری را گزارش دهد. هرچند این میزان سود عملیاتی با مقدار سود عملیاتی کسب شده توسط سامسونگ در مدت مشابه سال گذشته برابری می‌کند، اما رشدی ۲۰ درصدی را در مقایسه با سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ به خود دیده است. البته از ۳۹ تحلیل‌گر مورد اشاره، ۲۰ تن از این افراد پیش‌بینی خود را در یک ماه اخیر تا ۳.۹ درصد کاهش داده‌اند.

هرچند ۲۰ تن از تحلیل‌گران مورد اشاره، پیش‌بینی خود را از درآمد سامسونگ کاهش داده‌اند، اما بسیاری از کارشناسان همچنان معتقدند که سال ۲۰۱۵ سالی است که سامسونگ دوباره به اوج باز خواهد گشت. کارشناسانی که رشد درآمد سامسونگ را پیش‌بینی می‌کنند، سود عملیاتی ۲۴.۷ میلیارد دلاری را برای این کمپانی در نظر گرفته‌اند که در مقایسه با سود عملیاتی ۲۲.۲ میلیارد دلاری این کمپانی در سال ۲۰۱۴، رشد درخوری را به خود دیده است. انتظار می‌رود سامسونگ در سه ماهه‌ی سوم و چهارم سال جاری نیز با سود ۶.۴۹ و ۶.۶۶ میلیارد دلاری، دوران خوبی را پشت سر بگذارد.

سامسونگ پس از عرضه‌ی گلکسی اس 6 اج، فرصت مناسبی را برای موفقیت این گوشی‌هوشمند از دست داد. این کمپانی در ابتدای عرضه، ظرفیت تولید زیادی را برای گلکسی اس 6 اج پیش بینی نکرده بود؛ اما این روزها سامسونگ عنوان می‌کند که هم اینک قادر است تا پاسخگوی نیاز بازار به میزان گلکسی اس 6 اج‌های درخواستی باشد.

سال گذشته اپل با افزایش سایز آیفون 6 توانست به فروش ۷۴ میلیون دستگاهی این گوشی‌هوشمند تنها در طول سه ماه دست یابد. این کمپانی در سال جاری نیز فناوری جدیدی را در نظر دارد و آن استفاده از فورس تاچ در آیفون 6s است. با توجه به استقبال صورت گرفته از گلکسی اس 6 اج، این کمپانی کره‌ای در نظر دارد تا گلکسی اس 6 اج پلاس را با تراشه‌ی اسنپدراگون 808 معرفی کند. در این بین نباید گلکسی نوت 5 را نیز از یاد برد که در جریان نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27212 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/16 تعداد مشاهده: 1390
سافت گذر