کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316237 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا رستوران و غذا در گوگل مجانی است ؟

بسیاری از کسانی که از گوگل بازدید کرده‌اند یا حداقل به عکسهای فضای کاری این شرکت نگاهی انداخته‌اند با یک چیز مواجه شده‌اند. غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای که در اختیار کارکنان این شرکت قرار دارد. البته به رایگان.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ گفته می‌شود سرگئی برین یک بار به یکی از آرشیتکت‌های گوگل گفته بود که فضای کاری هیچ شخصی در گوگل نباید از غذا بیش از ۲۰۰ قدم فاصله داشته باشد. توضیح بدبینانه این موضوع این است که غذای رایگان ( در کنار آرایشگاه رایگان، خشکشویی رایگان و ...) به این دلیل مورد توجه گوگل قرار دارد که این شرکت می‌خواهد فضای کاری را ایجاد کند که که کارکنان آن را ترک نکنند و ساعات بیشتری را در آن بگذرانند. اما توضیح خوش‌بینانه این ماجرا این است که کارکنان خوشحال کارکنان خوبی هم هستند. 

اما واقعیت این است که موضوع می‌تواند حتی کمی متفاوت‌تر هم باشد. سرمایه‌گذاری شرکتهایی  چون گوگل روی فراهم کردن امکانات رفاهی صرفا برای ترغیب کارکنان به اختصاص زمان بیشتر در محل کار نیست بلکه ایجاد چنین فضایی حتی می‌تواند به خلاقیت بیشتر کارکنان هم کمک کند. از همین روست که Laszlo Bock یکی از مدیران گوگل در کتابش می‌نویسد هدف اصلی ایجاد کافه‌ها و آشپزخانه‌های کوچک در محل کار این است که کاربران را ترغیب کند تا میز خود را ترک کنند و کسانی که میزشان نزدیک به هم نیست با هم مراوده کنند. به همین دلیل به گفته Bock این کافه‌ها و آشپزخانه‌های کوچک را معمولا در مکانی ایجاد می‌کنند که بین دو تیم جداگانه قرار گیرد و هدف هم این است که افراد این تیم‌ها با یکدیگر آشنا شوند و معاشرت کنند. Bock می‌گوید: حداقل چیزی که از چنین رابطه‌هایی انتظار می‌رود این استکه افراد با یکدیگر گفت و گو کنند. همچنین ممکن است آنها روی ایده‌ای برای کاربران صحبت کنند که تاکنون در این زمینه فکری نشده باشد. 

به گفته Bock همچنان که رولان بارت فیلسوف و جامعه شناس فرانسوی به همه ما نشان داده خلق ایده‌های نوآورانه بستگی زیادی به فضا و شبکه‌‌ اطراف افراد دارد.لذا افرادی که در مرکز تلاقی و تبادل نظر با دیگر قرار می‌گیرند احتمال یافتن ایده‌های جدیدتری را هم دارند. 

ایده‌های مختلف  حاصل از ترکیب و یا همکاری تیم‌های مختلف. این همان چیزی است که گوگل آن را دوست دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27226 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/04/16 تعداد مشاهده: 1596
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر