کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316213 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عامل کندی تلگرام بالاخره مشخص شد

به گزارش ICTPRESS، یکی دو روزی است که نرم افزار پیام رسان تلگرام در ایران دچار اختلال شده و در بسیاری مواقع پیام ها در تلگرام ارسال یا دریافت نمی شوند و نرم افزار در حالت Updating باقی می ماند، به طوری که استفاده از این شبکه اجتماعی از اینترنت دیتای خطوط همراه اول و ایرانسل نیز مسدود است.

telegram

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ عدم رفع مشکل استفاده از نرم افزار پیام رسان تلگرام حتی در صورت استفاده از فیلترشکن و نیز صحبت های روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران در همدان، حاکی از آن است که اختلالات موجود از طرف خود شرکت تلگرام است.
محمود واعظی روز گذشته در حاشیه رونمایی از نخستین سیستم رایانش ابری در همدان در خصوص علت اختلالات موجود در سیستم پیام رسان تلگرام در جمع خبرنگاران گفت: در تماسی که با مسئولین تلگرام داشتیم آنان عنوان کردند که ما سیستمی برای همه کاربران دنیا طراحی کردیم که استیکر بسازند اما نمی دانستیم برخی کاربران ایرانی از این موضوع سوءاستفاده می کنند بنابراین امکان استیکر را در ایران مسدود می کنیم.
البته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، فیلتر شدن نرم افزار تلگرام از سوی ایران را رد کرد و تنها از غیرفعال شدن امکان ارسال استیکر در این برنامه در ایران خبر داد.
وی با اشاره به طراحی و ارسال استیکرهای توهین آمیز در تلگرام از سوی کاربران ایرانی گفت: پس از این اتفاقات مسئولین تلگرام تماس گرفته و ضمن عذر خواهی عنوان کردند سیستمی برای همه کاربران دنیا طراحی کردند که کاربر بتواند استیکر بسازد، اما نمی دانستیم برخی کاربران در ایران از این موضوع سوءاستفاده می کنند.
به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولان تلگرام عنوان کردند این امکان را در ایران مسدود می کنند تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند.
واعظی اظهار داشت: ما نیز در پاسخ به مسئولان تلگرام اعلام کردیم که در صورت عدم تکرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و استفاده از این نرم افزار ارتباطی در ایران مسدود نمی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر شبکه اجتماعی که در ایران در حال فعالیت است، محدودیتی برای آن نداریم اما اگر آنان بخواهند قوانین ایران را زیر پا نهاده و محتوای غیراخلاقی در آن انتشار یابد، به طور قطع تحمل نمی کنیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27590 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/05/06 تعداد مشاهده: 1854
کلید واژه ها: ,
سافت گذر