کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی پیشرفته +‌HTC One E9 در بازار ایران موجود است

در کنار امکانات حرفه ای، این گوشی به گونه ای طراحی شده است که هر فرد خلاقانه به بهترین وجه ، بهره‌‌وری و اتصال به دنیا را تجربه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفناوری نوین؛ مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت: "ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به روز ترین تکنولوژی ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه ای بی بدیل ترکیب کردیم. در+HTC One E9، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت های حرفه ای را با قیمت پایین تری جمع‌آوری کردیم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم."

راحتی در عملکرد و سبک سازی شخصی
 گوشی +HTC One E9، به راحتی سبک سازی شخصی را در کنار عملکرد حرفه ای ترکیب کرده است. با صفحه نمایش خیره کننده ۵.۵ اینچی که رنگ ها را شفاف و جزئیات را واضح نمایش می‌دهد، شما میتوانید به راحتی در بازی های مورد علاقه و یا فیلم های سینمایی محبوب تان غرق شوید. در کنار صفحه نمایشی شگفت انگیز، شما به کیفیت صدایی هیجان انگیز نیاز دارید. بلندگوهای دوقلو در جلوی گوشی و ™HTC BoomSound و کیفیت صدای Dolby در +HTC One E9 صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این گوشی فراهم کرده است.

عکاسی باورنکردنی: عکاس درون خود را بپرورانید
+HTC One E9 برای کمک به عکاس درون شما به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی خیره کننده بگیرید که لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت میکند.عکس ها و فیلم هایی که از لحظه های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده اید را با همان کبفبت بالا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا بر روی تلوزیون های HD نمایش دهید.
به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی  UltraPixel، که در مقایسه با دوربین های عادی سه برابر بیشتر نور جذب میکند، عکس هایی شفاف تر و واضح تر را حتی در نور کم ثبت می‌کند.

HTC Sense™ 7: توانمدی در زندگی دیجیتالی
+HTC One E9 امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار میدهد.HTC Sense 7 با نرم افزار EYE™ Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب های مختلف، ویرایش های متفاوت عکس و قابلیت های زیادی که بوسیله آنها به هر عکس جلوه ی هنری منحصر به خودتان بدهید. اپلیکیشن ™Zoe، به صورت خودکار ویدوئویی از مجموعه عکس های شما میسازد و شما میتوانید برای این ویدئو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس های مرتبط خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه ی هیجان انگیزی از لحظه ای خوش داشته باشید.
 برای اطمینان از اینکه تلفن هوشمند شما، نیازهای زندگی دیجیتالی شما را به خوبی برآورده میکند +HTC One E9 به شما قدرت کنترل همه امکانات را میدهد. HTC sense 7 قابلیت بالایی در شخصی سازی دارد، هوشمندانه عکس های محبوب شما را بررسی و تحلیل میکند، و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ ها و حال و هوای اپلیکیشن های شما را تغییر میدهد. در عین حال که با تغییر چیدمان در صفحه اصلی شما و قرار دادن اپلیکیشن های متناسب با موقعیت شما، این امکان را بوجود می‌آورد که گوشی شما همراه همیشه پویای شما باشد. با این برنامه کاربردی که قابلیت شخصی سازی و محتوا نمایی دارد، شما همیشه به اندازه یک کلیک با امکانات مورد استفاده خود فاصله خواهید داشت.
در لایه زیرین این امکانات پیشرفته، در گوشی +HTC One E9 از به روز ترین تکنولوژی ها بهره برده است. تکنولوژی هایی نظیر: MediaTek helio™ X10 Octo و پردازنده هشت هسته ای 8x 2GHz، که کارکردن همزمان و چند تکلیفی را به راحتی ممکن میکند.

عرضه عمومی
این گوشی در رنگ های طلایی-صورتی کلاسیک و طلایی، خاکستری و طلایی، قرمز در بازار ایران موجود است
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27592 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/05/06 تعداد مشاهده: 1796
سافت گذر