کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت مخابرات در ۹ استان مسدود شد

شركت ارتباطات زيرساخت از ایجاد محدودیت در مکالمات بین الملل و خدمات اینترنتی مخابرات در برخی استان های کشور از بامداد روز جمعه ۹ مرداد خبر داد. شركت ارتباطات زيرساخت اعلام كرد: به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به تعیین تکلیف بدهی های خود و اصرار به تضییع حقوق عمومی به رغم هشدارهای پیاپی شرکت ارتباطات زیرساخت، از بامداد روز جمعه ۹ مرداد، مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در برخی استان های کشور قطع خواهد شد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی آنالیز؛ در مرحله اول ۹ استان خراسان رضوی، هرمزگان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، کردستان، فارس، گلستان و کرمانشاه مشمول این محدودیت خواهند شد.
علاوه بر سرویس مکالمات بین الملل، خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران در ۹ استان نیز با ۴۸ساعت تاخیر از بامداد روز یکشنبه ۱۱ مرداد با محدودیت مواجه خواهد شد این تاخیر با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در فرآیند انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری صورت گرفته است.
استان های مشمول این محدودیت نیز عبارتند از : بوشهر، خوزستان، خراسان رضوی، هرمزگان، ایلام، کردستان، فارس، کرمان و گیلان .
شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند مورد نیاز برای ارایه خدمات در تمام حوزه ها را فراهم ساخته و مشترکان شرکت مذکور می توانند برای برقراری ارتباطات مورد نیاز خود در حوزه مکالمات بین الملل از خدمات سایر اپراتورها نظیر ایرانسل، رایتل و همراه اول بهرمند شده و در حوزه خدمات اینترنت نیز به سایر تامین کنندگان رجوع کنند .
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27648 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1394/05/09 تعداد مشاهده: 1736
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1394/05/18 10:17
من هم اینترنت یکساله مخابرات دارم.از اولش مرتب قطعی داشت و میگفتن داریم تغییرات فنی میدیم.یه مدتی خوب شد و الان دوباره سرعت افتضاحه . من 2 مگابیت دارم اما به زور به 512 برسه و شبها هم در حد 64 یا 128. میگن مربوط به مخابرات کشوره و دارن پورتها رو ارتقا میدن تا سرعت بیشتر بشه!!! درحالیکه مابقی شرکتهای اینجا هیچ مشکل سرعت ندارن.برادرم که خونشون جفت ماست مشکل نداره و من ...! میگن اونها شرکتهای خصوصی هستن و باید پهنای باندشون رو بهشون تحویل بدیم.انگار مخابرات به ما مجانی اینرنت داده و اونا پول دادن!!!!!
emad 1394/05/12 11:18
خوشم میاد که خودسانسوریتون شدیده.یعنی تا حالا هیچ نظری در باره این صفحه نوشته نشده .دادا یه کم ...یه داشته باش اگه نداری خوب بخش نظراتو جمع کن.
نوروز نوروزی 1394/05/12 07:15
متن خبر رو همه جا زدن مسدود میشود شما زدین مسدود شد که چی بشه؟ بیان زودتر بخونن؟
مسخره ها
مصطفی(ک) 1394/05/10 02:37
سلام ، من مشهد زندگی میکنم ، دیگه خونم به جوش اومده از مخابرات ، هر کجا کامنت میزارم زیر پست های مخابرات ( :| ) تایید نمیکنن ، نه توهینی کردم و نه یک کلمه دروغ گفتم ... روزنامه خراسان مطلب مشابهی داشت که متاسفانه نظرمو تایید نکرد . حتی پیشنهاد دادم اطلاعاتی که دارم از هزارو یک موردی که مخابرات به صورت غیر مستقیم از کابرانش دزدی میکنه رو در اختیارشون بزارم اما توجهی نکردن ... البته متاسفانه همه از این چیزا خبر دارن و لزومی نداره که بخوان از من بپرسن و بدتر اینکه به این وضع هم عادت کردیم و هرچی بهمون زور میگن سکوت میکنیم ! نمیدونم ما باید صدامونو به کجا برسونیم ؟ خودسانسوری رو دیگه کجای دلم بزارم !
چرا این استان ها ؟! چرا هر وقت پای تهدید به وسط میاد خراسان رضوی ؟ نمیدونم واقعا اگر دوست دارن تهدید عملی بشه و پولشون رو پس بگیرن پایتخت رو چرا تهدید نمیکنن ؟
چرا هیج نظارتی روی مخابرات نیست ! یعنی باید یک شرکت دولتی هرکاری دلش خواست با مشتریاش بکنه ؟
خبر دارید که اگر در مشهد زندگی کنید و فیبر نوری باشید محکوم به استفاده از مخابرات هستید ؟! چرا !!!!؟ چرا انحصار طلبی ! بار ها ثابت شده که انحصار طلبی تنها جیب فروشنده رو پر میکنه و در مقابل بدترین کیفیت رو به مشتری میدن !
فقط میخوام یاد آوری کنم وقتی مخابرات ایران تنها ارائه دهنده سیم کارت تلفن همراه بود چه وضعی بود و وقتی رقیب پیدا کرد چی شد ...!
"و در حوزه خدمات اینترنت نیز به سایر تامین کنندگان رجوع کنند ." و تاسف بار ترین جمله ای که توی این خبر خوندم ... مشتری چه گناهی کرده ؟؟؟ کی میخواد جواب گو باشه ؟! قرارداد یک ساله ....
مخابرات انحصارشو برداره از مشتریاش (فیبر نوری) بعد هر کار دلش خواست بکنه اصلا نیست و نابود بشه ! با این کیفیتشون لابد باید بریم منتشونم بکشیم توروخدا برین بدهیتونو صاف کنین !!! از ما که خوب پول میگیرن بیچارمون کردن با این خدماتشون ! این پولا کجاست پس ... من به سه نقطه بسنده میکنم چون وقتی این سوال پیش میاد که "پولا کجاست پس..." ... هیچی همون پایان باز بهتره ...
saeed 1394/05/09 21:34
حالا تکلیف کافو نوری های چی میشه که نمیتونن از جای دیگه اینترنت بگیرن؟
ناشناس 1394/05/09 08:39
دوستای منم میگن خیلی از اینترنت مخابرات ناراضی هستن