کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل و گوگل همچنان با ارزشترین برندهای جهان هستند

براساس گزارش منتشر شده توسط شرکت Interbrand، چندین شرکت حاضر در حوزه تکنولوژی در صدر با ارزش‌ترین برندهای جهان قراردارند. اپل، گوگل، مایکروسافت و IBM حداقل برای پنجمین سال متمادی است که در صدر لیست قرار می‌گیرند که مطمئنا این امر نشان دهنده تاثیر تکنولوژی درسطح جهانی است.


Apple-logo-google

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اپل و گوگل نیز با توجه به عملکرد خوب در طول سال‌های گذشته همچنان در صدر این لیست قراردارند. این سومین سال متمادی است که این دو شرکت جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند. نه‌تنها سهام این دو شرکت شاهد رشد بوده‌اند بلکه محصولات تولیدی توسط آن‌ها نقش مهمی در زندگی روزانه ما دارند (به‌عنوان مثال می‌توان از آیفون، اندروید، مرورگر کروم، آی‌پد و Siri یاد کرد). به ترتیب رده‌بندی پس از این دو شرکت، شرکت‌های مایکروسافت و IBM قرارگرفته‌اند. شرکت سامسونگ در رده هفتم، آمازون در رده دهم، اینتل در رده چهاردهم، سیسکو در رده پانزدهم، اوراکل در رده شانزدهم، اچ‌پی در رده هیجدهم، فیس‌بوک در رده بیست و سوم، eBay در رده سی و دوم، PayPal در رده نود و هفتم و لنوو در رده صدم لیست با ارزش‌ترین برندها جای گرفته‌اند.

valuable brands

از مجموع 100 شرکت با بالاترین ارزش برند، 28 مورد از آن‌ها در حوزه تکنولوژی فعالیت دارند که این در واقع تشکیل دهنده چیزی در حدود یک‌سوم ارزش مجموع است. هیچ حوزه دیگری در صنعت و تجارت نتوانسته چنین جایگاهی را به خود اختصاص دهد. ارتقای جایگاه فیس‌بوک از رده 29 در سال گذشته به رده 23 در سال جاری و افزایش 54 درصدی ارزش برند آن، بیشترین پیشرفت را برای این شرکت ثبت کرده است.

این در حالی است که شرکت‌هایی مانند PayPal و لنوو اولین بار است که در این لیست جای می‌گیرند. شرکت چینی لنوو، دومین برند چینی است که پس از هواوی در این لیست قرار می‌گیرد. نکته جالب اینکه شرکتی مانند Alibaba که گفته می‌شد جا پای شرکت آمازون خواهد گذاشت در این لیست حضور ندارد. در طول 16 سال گذشته، شرکت Interbrand صدها برند را به‌منظور مشخص کردن ارزش آن‌ها تحت نظر داشته است. اگرچه مشخص کردن معیارهای بررسی کمی سخت است اما در بررسی شرکت‌های حاضر در حوزه تکنولوژی، عملکرد مالی محصولات و یا سرویس‌های آن‌ها، تاثیر آن‌ها بر تصمیم خرید مشتریان و نمایش قدرتمند آن‌ها در مقایسه با رقبا مدنظر قرار می‌گیرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28589 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/07/13 تعداد مشاهده: 1586
سافت گذر