کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

25 میلیون گیمر ایرانی روزانه یک و نیم ساعت بازی می‌کنند

سعید عاملی، عضو شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد: 25 میلیون ایرانی به بازی‌های ویدئویی مشغول هستند که روزانه 1.5 ساعت بازی توسط هر نفر صورت می‌گیرد.

وی با اعلام این مطلب تصریح کرد: با توجه به این تعداد آمار و استفاده از بازی‌های ویدئویی، به ایجاد مرکز داده بازی‌های ملی نیازمندیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، عضو شورای عالی فضای مجازی از غیر بومی بودن 95 درصد از بازی‌های ویدئویی در بازار خبر داد و مطرح کرد: جمعیت بازی‌کننده‌ها در کشور 25میلیون نفر است که روزانه به طور متوسط 1.5 ساعت مشغول بازی هستند.

عاملی با تاکید بر اینکه ایرانی‌ها بین 30 تا 40 میلیون ساعت وقت خود را صرف بازی‌های ویدئویی می‌کنند، مطرح کرد: در شورای عالی فضای مجازی مطرح شد که علاوه بر اینکه بازی‌های ویدئویی جنبه سرگرمی دارد جنبه آموزشی هم دارد که در این بازی‌ها مهار‌ت‌های زندگی‌های اجتماعی به افراد منتقل می‌شود و انتقال فرهنگ سایر جوامع ایران هم می‌تواند از طریق این بازی‌ها اتفاق بی‌افتد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29341 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/09/08 تعداد مشاهده: 2196
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

تحصیلکرده رشتهIT 1394/09/09 16:21
سلام جناب آقای دکتر سعید رضا عاملی با احترام و ادب، اینجانب با مقدمه‌ای که در کتاب«ارزیابی فضای مجازی» در سال 135 برمجموعه مقالات دانشجویی این کتاب نوشتید با شما آشنا شدم.
مطلب فوق را هم در سایت خوب «سافت گذر» که به نظر بنده ازسایت‌های پاک و مفید برای همه اقشار ایرانی است؛ خواندم و بسیار تعجب کردم! آیا خطوط آخر متن فوق دقیقاً از اندیشه و بیانات شما استاد محترم است؟ وقتی 25 ملیونبازیگرهای ایرانی Gamer ها روزانه یک و نیم ساعت بازی می کنند و بنا به فرموده شما 30 تا 40 ملیون ساعت وقت در مجموع برای این بازی‌ها صرف می شود. و مهم تر این که انتقال فرهنگ سایر جوامع هم می تواند از طریق بازی ها به مملکت ما وارد شود، آیا این مسئله نمی تواند یک «نفوذ» فرهنگ مخرب باشد؟ آیا بهتر نیست که اعضای محترم شورای مجازی به فکر راه‌کارهای طراحی و پیاده سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در این کشور باشند؟ چرا از زمان تشکیل دولت جدید وبعد از انتصاب اعضا و دبیر شورای فضای مجازی توسط رهبر انقلاب تا کنون هیچ گونه خروجی مثبتی از جلسات و تصمیمات آقایان اطلاع رسانی نشده‌است؟ گرچه باید پرسید اصولاً جلسه‌ای داشتید؟!!
جناب دکتر عاملی در هنژامه‌ای که هنوز بین افراد رده بالای علمی تخصصی در این زمینه هنوز بر سر مفید بودن یا مضر بودن بازی های رایانه‌ای بحث جدی وجود دارد؛ آیا ضروری است ما یک طرفه _ آن هم به عنوان عضو شورای فضای مجازی _ انتظار بهبود سبک زندگی اجتماعی از بازی‌های غربی و ... داشته باشیم؟ کدام سبک زندگی مورد نظر شما است؟ ما سبک زندگی اسلام انقلابی را می‌خواهیم ولاغیر. lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung