کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پنل‌های AMOLED در آینده نزدیک ارزان‌‌تر می‌شوند

پنل‌های آمولد نسبت به پنل‌های LCD از قیمت بالاتری برخوردار هستند. سامسونگ در آینده نزدیک قصد دارد با کاهش قیمت پنل‌های آمولد آن‌ها را به رقیبی ارزان‌تر در برابر LCDها تبدیل کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ برای مصرف‌کنندگان انتخاب بین پنل‌های OLED یا LCD بیشتر با سلیقه شخصی مرتبط است. اما برای کارخانه سازنده‌ی یک گوشی علاوه بر برتری‌های عملی هر یک از این پنل‌ها نسبت به دیگری مساله اقتصادی بودن انتخاب‌ها نیز مهم است. به عنوان نمونه می‌توان به موتورولا اشاره کرد که برای کاهش هزینه‌‌ی تمام شده گوشی Moto X Pure از قابلیت موسوم به "Active Display" که ویژگی بر مبنای تکنولوژی OLED است چشم‌پوشی‌ و به پنل‌های LCD کوچ کرد.

به نظر می‌رسد به زودی شاهد کاهش قیمت پنل‌های آمولد از سوی سامسونگ خواهیم بود. این کاهش قیمت ممکن است سازندگان تلفن‌همراه را به استفاده بیشتر از این نوع صفحه‌نمایش‌ها ترغیب کند. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد قیمت صفحه‌نمایش‌های کوچک و متوسط آمولد را حدودا ۲۰ درصد کاهش دهد. این کاهش قیمت در سال ۲۰۱۶ میلادی و با تکمیل کارخانه‌های جدید و همکاری با چند تولیدکننده چینی محقق خواهد شد. قیمت پنل‌های آمولد سامسونگ نسبت به انواع مشابه LCD چیزی در حدود ۳۰ درصد گران‌تر است. کاهش این اختلاف قیمت قطعا خبر خوبی برای تولیدکنندگان گوشی است و نگرانی آن‌ها از افزایش قیمت تمام شده گوشی‌های مجهز به آمولد را تا حدودی از بین خواهد برد.

برخی از کاربران ممکن است به رنگ‌های اشباع شده در صفحه‌نمایش‌های OLED علاقه‌ای نداشته باشند اما عمق رنگ سیاه و مسائل مربوط به مصرف انرژی نیز از فاکتورهای مهمی است که بسیاری از مصرف کنندگان صفحه‌نمایش به آن توجه دارند. این کاهش قیمت زنگ خطر را برای تولیدکنندگان LCD به صدا درآورده است، این نگرانی زمانی شدیدتر خواهد شد که سامسونگ بتواند اپل را برای استفاده از آمولد متقاعد کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29347 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/10 تعداد مشاهده: 1585
کلید واژه ها: ,
سافت گذر