کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادوبی با تعظیم در برابر HTML5 برنامه Animate CC را عرضه کرد

فلش روزگاری برای خود امپراتوری داشت اما این روزها از آب و تاب افتاده و اواخر عمر خود را سپری می‌کند، ادوبی در حرکتی برنامه حرفه‌ای فلش جدید خود را Adobe Animate CC نام گذاری کرد تا به این ترتیب به فلش ادای احترام کرده باشد.


animate CC

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ در گذشته تنها راه برای ایجاد انیمیشن بر روی صفحه‌های وب استفاده از فلش بود، به این ترتیب طراحان و انیماتورهای زیادی به ابزار Flash Professional روی آورده بودند. اما استفاده از فلش برای طراحان دست و پاگیر بود و همین امر باعث شد تا رفته رفته جایگاه خود را از دست بدهد، این روزها دیگر فلش در صفحه‌های اینترنتی رونقی ندارد و شرکت ادوبی نیز نرم‌افزار Flash Professional خود را تغییر نام داد تا دیگر اسمی از فلش به گوش کاربران نخورد، نرم‌افزار جدید ادوبی از این پس Adobe Animate CC نامیده می‌شود.

به گفته ادوبی در حال حاضر یک سوم از تمامی محتوای ایجاد شده در Flash Professional از فناوری اچ‌تی‌ام‌ال ۵ استفاده می‌کند به این ترتیب بهتر است که دیگر نرم‌افزار ساخت فلش این شرکت نام فلش را یدک نکشد. لازم به ذکر است که نرم‌افزار جدید ادوبی همچنان از فرمت فلش پشتیبانی می‌کند، پشتیبانی از سایر فرمت‌های ویدئویی و انیمیشن، فرمت 4K، HTML5 Canvas و WebGL نیز در نرم‌افزار جدید ادوبی میسر است.

ناگفته نماند که Animate CC نسبت به Flash Professional تغییرات زیادی نداشته است؛ اما باز هم شاهد امکانات و ابزارهای جدیدی هستیم. در حال حاضر هنوز وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی از فلش استفاده می‌کنند، برای نمونه بازی‌های فیس‌بوک همچنان ازفرمت فلش استفاده می‌کنند.

استیو جابز فقید همیشه فلش را به خاطر مشکلات امنیتی و عدم ثبات نکوهش می‌کرد. وب‌سایت‌های معتبر ویدئویی نظیر یو‌تیوب و توییچ مدتی است که فلش را کنار گذاشته‌اند، موزیلا نیز به صورت پیش‌فرض از فلش استفاده نمی‌کند، اخیرا شاهد بودیم که آمازون، گوگل و فیس‌بوک نیز درصدد هستند دیگر از فلش استفاده نکنند. این موارد باعث شد تا ادوبی نیز از فلش دست بکشد و در بلاگ رسمی خود طراحان و تولید کننده‌های محتوا را به استفاد از سایر ابزارهای استاندارد دعوت کند.

از قدیم گفته‌اند آب همیشه راه خود را پیدا می‌کند، محبوبیت و جامع بودن فلش باعث نشد اشکالات موجود در آن پنهان بماند و این‌گونه بود که یکی از ابزارهای پرکاربرد در تولید انیمیشن در اینترنت به پایان عمر خود نزدیک می‌شود،‌ اما تولید محتوا راه‌های جدیدی را پیدا کرده است و این روزها شاهد تصاویر متحرک و بازی‌های زیبایی هستیم که دیگر اثری از فلش در آنها نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29356 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/09/10 تعداد مشاهده: 2078
سافت گذر