کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9144 | مشاهده و دانلود: 733515965 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/28 | اعضاء: 316083 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

۱۰۰ شخصیت ایرانی تاثیرگذار در تکنولوژی جهان (1)

موسسه کارآفرینان تکنولوژی ایرانی لیستی ۱۰۰ نفره از برترین کارآفرینان و نوآوران برتر ایرانی در سال ۲۰۱۵ در جهان را منتشر کرده است.



کیوان بیک‌پور
بنیان‌گذار و مدیر عامل پریسکوپ

سال ۲۰۱۵ سال بزرگی برای اپلیکیشن پریسکوپ بود. برنامه‌ای که آغازگر موج جدیدی از ارتباطات زنده بود. این برنامه به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار توسط توییتر خریداری شد و همچنین به عنوان بهترین برنامه سال اپل معرفی گردید.



مریم میرزاخانی
استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد

مریم یک ریاضی‌دان قابل احترام و از اساتید دانشگاه استنفورد است. مریم به عنوان اولین زن ایرانی در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب مدال فیلدز (بالاترین جایزه در ریاضیات) شد.



شروین پیشه‌ور
از مدیران بنیاد شرپا

شروین به عنوان یکی از بنیان‌گذاران و مدیران بنیاد شرپا (Sherpa)، جزو افراد تاثیر‌گذار در زمینه تکنولوژی به حساب می‌آید. با مشارکت‌های روز‌افزون در زمینه‌های هایپر‌لوپ و Uber، باید در سال ۲۰۱۶ نیز منتظر اخبار جدید و مهم بسیاری از این نوآور ایرانی باشیم.



بابک پهلوان
از مدیران ارشد و مدیر محصولات گوگل

بابک پهلوان جزو افراد منتخب لیست زیر ۳۰ ساله‌ها در ۳۰ Forbes بود. اولین شرکت وی، یعنی CleverSense توسط گوگل خریداری شد و پس از آن بابک به عنوان رهبران محصولات گوگل به این تیم پیوست.



فرهاد مسعودی
بنیان‌گذار و مدیرعامل TubiTV

فرهاد با دریافت پیشنهادات قدرتمندی از طرف MGM و Lionsgate برای سرمایه‌گذاری بر روی TubiTV، سایت پخش زنده‌ای که توسط وی بنیان‌گذاری شده بود، سال خود را پایان داد.



شهرام فولادگر
بنیان‌گذار و مدیرعامل AirPR

پروژه AirPR شهرام با استفاده بیشتر و مفید‌تر از فناوری، یک نوآوری جدیدی را در صنعت روابط عمومی به وجود آورد.



نوید اوریزی
مشاور رئیس‌ در سرنت کاپیتال

نوید یکی از اعضای اصلی تیم PTE است. وی همچنین رهبری بخش سرمایه‌گذاری سرنت را در بخش‌های آموزشی و درمانی به عهده دارد.



الکس کازرانی
مامور ارشد فناوری در خدمات رسانه‌های دیجیتال Verizon

الکس علاوه بر رهبری فعالیت‌های خدمات رسانه‌های دیجیتال Verizon، موفق به کسب جایزه کارآفرین برتر سال ۲۰۱۴ EY نیز شده است.



شهرزاد رفعتی
مدیرعامل BroadbandTV

به عناون بنیان‌گذار BroadbandTV، شهرزاد مدیریت یکی از بزرگترین شبکه‌های سرگرمی یوتیوب را به عهده دارد. وی همچنین به توسعه برخی از پیشرفته‌ترین و خلاقانه‌ترین فناوری‌ها در فضای ویدئو‌های آنلاین پرداخته است.



نادر غفاری
موسس و مدیر‌عامل Venture Scanner

نادر نیز یکی از کارآفرینان زنجیره‌ای است که اکنون استارت‌آپ جدیدی به نام Venture Scanner را به اجرا درآورده است.



دنیا ناصر
سفیر جوانان آمریکا در سازمان ملل متحد و GenUN

از قرار گرفتن در لیست ۱۰ زن برتر سال کالج گرفته تا عهده‌داری سفارت جوانان آمریکا در سازمان ملل متحد، همه این‌ها باعث شده تا دنیا به عنوان الگویی برای نسل در حال رشد از زنان ایرانی-آمریکایی باشد.



هادی پرتوی
موسس Code.org

هادی یکی از افراد مهم و محترم سیلیکون‌ولی است. او به همراه برادرش به نام علی، Code.org را که یک سازمان غیردولتی جهت افزایش دسترسی به علوم کامپیوتری و همچنین افزایش نقش زنان و دانش‌آموزان در این زمینه بود، راه اندازی کردند. آن‌ها امید‌وارند که هر دانش‌آموزی در هر مدرسه‌ای باید فرصت فراگیری علوم کامپیوتری را داشته باشد.



امیر سرهنگی
موسس ومدیر‌عامل Jibe Mobile

Jibe به سرعت تبدیل به انتخاب اول زیرساخت‌ها و سرویس‌هایی با IPهای مبتنی بر فضای ابری شد. شرکت Telekom آلمان و Vodafone از اولین مشتریان این شرکت بودند. Jibe Mobile در سپتامبر سال ۲۰۱۵ توسط گوگل خریداری شد.



ابوذر امینی
موسس Tote

ابوذر توسط Tote توانست انقلابی را در صنعت خرده‌فروشی به دست آورد. این نرم‌افزار در نظر دارد که علاوه بر ساده‌تر کردن تجربه خرید، یک شبکه خرید اجتماعی را ایجاد کند.



نگین میرصالحی
وبلاگ‌نویس مد و موسس Fashionista 

نگین یکی از چهره‌های تاثیر گذار صنعت همیشه در حال رشد وبلاگ‌نویسی مد است. به عنوان یکی از پرچم‌داران این حوزه، نگین توانسته با ایجاد و انتشار مطالب جذاب، طرفداران بسیاری را برای خود به ارمغان بیاورد.



آرام ثابتی
بنیان‌گذار و مدیرعامل ZeroCater

هدف ZeroCater حذف نیاز‌ به تهیه غذای با عجله برای شرکت‌ها است.  از زمان آغاز به کار آن، تا کنون توانسته است که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار غذا در سراسر ایالات متحده آمریکا به فروش برساند.



نیوشا زاده
مدیر Brite Health

پس از بنیان‌گذاری Marma Software در سال ۲۰۱۲، اکنون مدیریت Brite Health را نیز بر عهده دارد. این ابزار جهت پیگیری پیشرفت و ارزیابی سلامتی کاربرانش از طریق تغییر در شیوه زندگی آن‌ها ایجاد شده است.



حسام اسفندیارپور
مدیرعامل و رئیس GenapSys

در سال ۲۰۱۵ حسام توسط GenapSys، به فعالیت‌های خود که از سال ۲۰۱۰ در جهت تکنولوژی‌های ترتیب‌گذاری DNA آغاز کرده است ادامه داد.



ندا یزدانی
از اعضای تیم پشتیبانی اسنپ‌چت

پس از رهبری یکی از تیم‌های گوگل، ندا به یکی از اولین کارمندان اسنپ‌چت بدل شد و هم‌اکنون نیز یکی از اعضای پشتیبانی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهد.



دیوید مارکوس
معاون رئیس بخش محصولات پیام‌رسانی فیسبوک

در سال ۲۰۱۴ از سمت خود در PayPal به بخش پیام‌رسانی فیسبوک انتقال یافت و تا کنون رهبری این بخش از فیسبوک را به عهده دارد.



علی وهاب‌زاده
بنیان‌گذار و مدیرعامل Chariot

Chariot استارت‌آپ جدیدی است که با پلت‌فرم‌های اشتراک‌گذاری سواری از جمله Uber، Lyft و همچنین شرکت‌های وسائل نقلیه عمومی رقابت می‌کند.



جان شهیدی
موسس و بنیان‌گذار Shots

جان به عنوان بنیان‌گذار Shots و نرم‌افزار Camcorder، کمک بزرگی به الگوی اشتراک‌گذاری اجتماعی در سال ۲۰۱۵ کرده است.



سالار کمانگر
مدیر‌عامل سابق YouTube

سالار پس از اتمام کار خود به عنوان مدیرعامل یوتیوب، به یک موقعیت اجرایی در گوگل دست یافت. وی در طول فعالیتش در یوتیوب توانست موج جدیدی از محتوای ویدئویی را رهبری کند.



آریو جعفرزاده
مدیر ارشد بخش محصولات آمازون

آریو سابقه ۱۵ سال فعالیت در عرصه طراحی محصولات شرکت‌هایی مانند گوگل و آمازون را در کارنامه خود دارد، هم‌اکنون وظیفه مدیریت محصولات بخش درایو ابری آمازون را به عهده دارد.



رکسانا ورزا
مدیر  1000Startups.FR 

رکسانا به عنوان یکی از متحول کنندگان دنیای تکنولوژی در اروپا شناخته می‌شود. در سال جاری وی از La Halle Freyssinet که بزرگترین حامی استارت‌آپ‌ها در دنیا است، پرده‌برداری کرد. این پروژه در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30350 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: persiantechentrepreneurs تاریخ خبر: 1394/11/18 تعداد مشاهده: 4330
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
 
 
 
نظرات بینندگان

م.ن 1394/12/12 14:58
مرسی.هرجای دنیا پیشرفت و ابادی باشه ایرانی هم سهمی تو ساختنش داره.اینجااونارو باور نداشتن وندارن.حکومت ایران باتفکر و نو اوری و اینده نگری بشدت مخالفه و برای تحقیق پشیزی ارزش قایل نیست.اینجا ادمای دروغگو و متملق و دزد رو بیشتر دوست دارن.حتی مردم.ادمای سطحی و جو گیری هستیم
ستاری 1394/11/19 17:57
چه فایده وقتی من یک برنامه رو نمیتونم از فروشکاه گوگل بخرم هزار نفر هم جز تکنولوزی و گوگل باشند چه فایده اصل کار اینکه که برای وطنشون و ملتشون یه کاری بکنند برای خرید از گوگل یه مثال کوچک بود انسات هر کجای دنیا هم باشه نباید اصلیتشو فراموش کنه.
یه نفر 1394/11/19 13:30
جالبه همه اونور آب به یه جایی رسیدن!
محسن 1394/11/19 11:53
چه جوانان موفقی - واقعا ادم به یک سری حقایق پی میبره که ...