کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316125 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

مقایسه سرفیس پرو4 و آی‌پد پرو

بخواهیم بهترین تبلت رو انتخاب کنیم باید به سراغ بزرگان تکنولوژی دنیا برویم. تا امروز هم آخرین محصول اپل آی‌پد پرو و آخرین محصول مایکروسافت سرفیس پرو4 است. در ادامه این دو پرچمدار را با هم مقایسه خواهیم کرد. بارها و بارها این دو پرچمدار با هم مقایسه شده‌اند گاهی جهت‌دار و گاهی هم بی طرف، حالا ما می‌خواهیم این دو محصول را از زوایای مختلف بررسی کنیم و ببینیم کدام دستگاه برای چه‌کسانی مناسب‌تر است.

طراحی و حمل‌ونقل

به گزارش سافت گذر به نقل ازآی تی ایران؛ در زمینه طراحی و راحتی حمل‌ونقل این دو دستگاه بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و امتیاز مساوی می‌گیرند. هر دو بسیار باریک و سبک هستند و جابجایی آنها کار ساده‌ای است. همینطور از نظر صفحه نمایش، هردو تقریبا 12 اینچی و با کیفیت تصویر بسیار بالا البته آی‌پد پرو کمی بزرگتر از سرفیس پرو4 است.

ارتباطات

در زمینه ارتباطات آی‌پد پرو تنها یک پورت دارد که از آن برای شارژ کردن دستگاه استفاده می‌کند. اگر بخواهید آی‌پد پرو را به تلویزیون یا پروژکتور متصل کنید باید یک تبدیل جداگانه برای این دستگاه خریداری کنید. این پورت آی‌پد همچنین برای شارژ کردن قلم این دستگاه نیز استفاده می‌شود.

سرفیس پرو4 در سمت راست خود یک پرت USB، پورت خروجی به تلویزیون یا پروژکتور و یک رم ریدر دارد. علاوه بر اینها برای افرادی که تبلت را برای کسب‌وکار لازم دارند باید گفت یک ویژگی خوب سرفیس این است که می‌توانید به آن موس هم وصل کنید، هم موس‌های بی‌سیم و هم موس‌هایی که پورت USB متصل می‌شوند.

در آی‌پد پرو شما امکان استفاده از موس را ندارید و مثلا برای انتخاب یک متن باید مستقیم صفحه نمایش را لمس کنید.

سیستم‌عامل

سرفیس ‌پرو4 از سیستم‌عامل ویندوز 10 برخوردار است. یعنی تمام نرم‌افزارهای ویندوز را می‌توانید با سرفیس اجرا کنید. برای مثال در این تبلت نسخه اصلی فوتوشاپ را می‌توانید نصب کنید.

سیستم‌عامل آی‌پد پرو آی‌اواس است و این یعنی همان سیستم‌عامل موبایل که روی آی‌فون یا آی‌پدهای قبلی قرار دارد و شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلف را از اپ‌استور دانلود و نصب کنید.

قلم

اپل نام قلم دستگاه خود را اپل پنسل گذاشته است و آن را جدا از دستگاه می‌فروشد. قلم اپل طراحی ظاهری بسیار خوبی دارد و تا حد زیادی به شما حس مداد واقعی را می‌دهد. نکته جالب در قلم اپل این است که اگر شما با کناره‌های این مداد خط بکشید، ضخیم‌تر کشیده خواهد شد و این موضوع هم به حس شما کمک می‌کند. اگر شارژ مداد اپل شما تمام شد و عجله داشتید، کافی است تا آن را برای 15 ثانیه به آی‌پد پرو وصل کنید تا بتوانید نیم ساعت دیگر با آن کار کنید، یا اینکه اجازه دهید شارژ آن کامل شود تا برای 12 ساعت قابل استفاده باشد.

سرفیس پن هم قلم ساخت مایکروسافت است. این قلم می‌تواند 1024 نوع فشار مختلف را حس کند و به شما این باور را می‌دهد که واقعا یک خودکار در دست دارید. همچنین در بالای این قلم یک دکمه طراحی شده که با فشار دادن آن برنامه وان نوت مایکروسافت اجرا می‌شود تا بتوانید به راحتی یادداشت بردارید و یا با دوبار فشار دادن از صفحه نمایش دستگاه عکس بگیرید، اگر آن برای چند ثانیه نگه دارید هم دستیار صوتی مایکروسافت فعال می‌شود و حتی می‌توانید از آن به عنوان پاک کن استفاده کنید. قلم سرفیس تا یک سال نیاز به شارژ کردن و یا تعویض باتری هم ندارد.

قیمت

سرفیس پرو4 با پردازنده i5، 128 گیگابایت حافظه، 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 12.3 اینچی 999 دلار قیمت دارد.

آی‌پد پرو با پردازنده مخصوص اپل A9X، 128 گیگابایت حافظه، 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 12.9 اینچی 945 دلار قیمت دارد.

البته یک نکته اینکه سرفیس قلم را در جعبه محصول قرار می‌دهد اما قلم اپل را باید به قیمت 100 دلار جداگانه خریداری کنید.

هر دو این تبلت‌ها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند. اما اگر به دنبال استفاده تجاری از یک تبلت برای کسب‌وکار هستید و می‌خواهید برنامه‌های سنگین نصب کنید، سرفیس پرو4 گزینه مناسب برای شما است. اگر هم تبلت را برای سرگرمی و تماشای فیلم می‌خواهید و یا آی‌پد ایر برای شما کوچک است، می‌توانید آی‌پد پرو را انتخاب کنید و از کیفیت بالای تصویر 13 اینچی این دستگاه استفاده کنید. همچنین اگر نمی‌خواهید درگیر پیچیدگی‌های سیستم‌عامل کامپیوتر شوید اپل کار را برای شما ساده کرده‌ است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30362 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1394/11/19 تعداد مشاهده: 2815
کلید واژه ها: ,
سافت گذر