کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316166 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کینگستون شرکت IronKey تولیدکننده فلش درایوها را خرید

کینگستون تکنولوژی به طور رسمی اعلام کرد تکنولوژی USB و دیگر دارایی‌های IronKey را از شرکت Imation خریداری کرده است.


ironkey flash

IronKey یکی از معروف‌ترین‌ها در حوزه ایمن‌سازی درایوهای فلش یو‌اس‌بی با استفاده از الگوریتم رمزگذاری 256 بیتی AES است که ایمن‌سازی داده‌ها و حتی استحکام بیشتر پوسته فیزیکی فلش‌ها را به‌خوبی انجام می‌دهد.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ ابزارهای ذخیره‌سازی یادشده مورد تایید انستیتو ملی استاندارد و تکنولوژی قرار گرفته‌اند و مطابق با بالاترین سطوح استانداردهای موجود روانه بازار می‌شوند. این ترکیب در کنار بهره‌گیری از سرویس مدیریت پیشرفته داده‌های IronKey برپایه فضای ابری باعث شده مدیریت امنیت داده‌ها از هر مکانی در سراسر جهان امکان‌پذیر باشد. با این وجود، قیمت بالای این این درایوهای ذخیره‌سازی باعث شده هر شخصی قادر به خرید آن‌ها نباشد. به عنوان نمونه درایو 32 گیگابایتی این شرکت با قیمت 599 دلار در بازار موجود است.

کینگستون که راه‌اندازی خط تولید درایوهای قابل حمل با قابلیت رمزگذاری پیشرفته را از زمان عرضه محصول DataTraveler در حدود ده سال پیش در دستور کار قرار داده است از IronKey به عنوان یکی از پیشتازان حال حاضر تکنولوژی رمزگذری فلش‌های یو‌اس‌بی یاد می‌کند.

این اقدام در حالی صورت می‌پذیرد که دیتا لاکر نیز پیش از این سیستم مدیریت SafeConsole را به دامنه خدمات خود اضافه کرده بود تا شاهد استفاده از آن در درایوهای فلش یو‌اس‌بی رمزگذاری شده کینگستون باشیم.

والنتینا ویتولو، مدیر فروش قسمت فلش‌های کینگستون اضافه شدن قابلیت‌های رمزگذاری IronKey به راهکارهای فعلی این شرکت را سیاستی به‌منظور ارائه انتخاب‌های متفاوت برای مشتریان عنوان کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30402 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1394/11/21 تعداد مشاهده: 1664
اخبار مرتبط
سافت گذر