کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9149 | مشاهده و دانلود: 733914552 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/30 | اعضاء: 316109 | نظرات: 37880
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
 
[مشاهده نتایج]

تجربه زندگی یک هفته‌ای با آی‌پد چگونه است؟

نویسنده این مطلب به دلیل این‌که مک‌بوک ۱۲ اینچی خود را به دلیل یک مشکل سخت‌افزاری به مرکز خدمات فرستاده مجبور شده تا یک هفته تمام را با آی‌پرد ایر خود به‌عنوان تنها کامپیوتری که در اختیار داشته به‌سر کند. او می‌گوید: درست است که تبلت اپل؛ دستگاه بسیار خوبی است و خیلی از کارهای کاربران را راه می‌اندازد اما با این‌حال هنوز جای پیشرفت دارد و سازنده آن باید سعی در رفع برخی از نکات منفی آن کند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمچله شبکه؛ از سال 2010 که اپل اولین مدل آی‌پد را وارد بازار کرد تا به امروز که شاهد مدل‌های جدیدتر آن هستیم، تجربه کار کردن با آن لذت‌بخش‌تر شده است. به‌عنوان مثال کار با CMS مبتنی بر وردپرس در مرورگر آن خیلی راحت شده؛ برای هر کاری یک اپ وجود دارد و با توجه به این‌که سیستم‌عامل iOS به اپ‌ها اجازه می‌دهد تا مستقیما اپ دیگری را فراخوانی کنند، امکان گشت بین آن‌ها خیلی راحت شده است. البته در این بین نکات منفی هم دیده می‌شود که من به‌شخصه توانستم از آن‌ها چشم‌پوشی کنم. 

        -هر بار که می‌خواستم بین تب‌های مرورگر یا اپ‌ها سوئیچ کنم مجبور می‌شدم تا پیش‌نویسم را در وردپرس ذخیره کنم. چون زمانی‌که به برنامه برمی‌گشتم تب مرورگر؛ نسخه قدیمی و کش‌شده از نوشته‌های قدیمی را نشان می‌داد و به این ترتیب چند دقیقه‌ای زمان از دست می‌دادم.

        -صفحه کوچک آی‌پد ایر در کنار زاویه ثابت صفحه‌کلید لاجیتک باعث شده بود که زمان کار کردن به دلیل نداشتن دید مناسب زجر بکشم.

آی‌پد برای کنار زدن لپ‌تاپ هم‌چنان راه زیادی در پیش دارد

        -یکی دیگر از نکته‌های منفی که در آی‌پد دیده می‌شود محدودیت آن در پشتیبانی از چندین پنجره است. به‌عبارت دیگر این دستگاه در هر زمان فقط می‌تواند بک اپلیکیشن باز داشته باشد. با این‌که این قابلیت محدود به معنای صرف زمان بیشتر برای رسیدگی به نوتیفیکیشن‌های دریافتی بود اما از طرف دیگر به دلیل این‌که باعث می‌شد تا فقط روی یک کار تمرکز داشته باشم و دچار حواس‌پرتی نشوم، باید گفت که این محدودیت شاید مثبت هم باشد.

مواردی که در بالا اشاره کردم باعث به‌هم ریختن اعصاب می‌شود ولی باز هم دلیل نمی‌شود که کار با این دستگاه را کنار بگذارم. اما این آخر هفته زمانی که می‌خواستم خبرنامه هفتگی‌ام را آماده کنم؛ متوجه شدم که کار با آی‌پد تا چه اندازه می‌تواند زجرآور باشد به‌همین دلیل به سراغ لپ‌تاپ قدیمی‌ام رفتم تا کارم را با آن انجام دهم.

آی‌پد برای کنار زدن لپ‌تاپ هم‌چنان راه زیادی در پیش دارد

برای آماده کردن خبرنامه باید عکس‌های موردنظرم را ببرم؛ اندازه آن‌ها را تغییر دهم تا به مقدار استاندارد برسد؛ بعد از آن؛ عکس‌ها را به فرمت JPEG ذخیره کنم و در نهایت با یک درصد مشخص آن‌ها را فشرده‌سازی کنم. به‌طور مثال؛ یکی از عکس‌ها که باید رزولوشن 1280x520 پیکسل داشته باشد؛ تا ۷۰ درصد فشرده کنم؛ در حالی‌که یکی دیگر از عکس‌ها رزولوشن 376x164 پیکسل با درجه فشرده‌سازی 80 درصد است. معمولا در این خبرنامه ۱۳ عکس قرار می‌دهم. اما در سه مورد باید این عکس‌ها را در قالب psd. ادیت کنم.

پس مشکل چیست؟ هیچ‌کدام از ویرایشگرهای عکسی که برای آی‌پد تست کردم اجازه مشخص کردن یک ضریب مورد دلخواه من با درصد فشرده‌سازی مورد نیازم را نمی‌دادند. اپلیکیشن Photos که مربوط به اپل است به کاربر امکان یک برش آزاد را می‌دهد اما نمی‌توانید اندازه آن را در مقیاس پیکسل ببینید. برنامه‌های زیادی مانند Snapspeed؛ Pixelmator و Photoshop Express را تست کردم اما هیچ‌کدام نتیجه دلخواهم را نمی‌دادند.

با یکی از همکارانم صحبت کردم که او هم تقریبا مشکلاتی مشابه من داشت. اما او معتقد بود کارهایی که من در نظر دارم مخصوص تبلت نیست و باید با لپ‌تاپ این کار را انجام دهم. من تا حدودی با این نظر موافق هستم اما اپل بارها گفته که تبلت‌های سری آی‌پد و به‌ویژه آی‌پد پرو جایگزین لپ‌تاپ خواهند شد ولی آن‌ها به‌همراه توسعه‌دهندگان برنامه‌های طرف سوم باید چنین مشکلاتی را حل کنند تا بتوانند به مقصود خود برسند.

آی‌پد برای کنار زدن لپ‌تاپ هم‌چنان راه زیادی در پیش دارد

شاید نظرتان این باشد که آی‌پد نباید جایگزن لپ‌تاپ شود؛ چون اپل مک‌بوک‌های بسیار خوبی برای انجام کارهای سنگین‌تر دارد. اما وقتی می‌بینیم تمجید و تعریف‌های زیادی از سری سرفیس‌پرو مایکروسافت می‌شود پس اپل هم باید چنین موارد پیش‌ پاافتاده‌ای را برطرف کند تا در رقابت سنگین خود با سایر رقبا عقب نیافتد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30407 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1394/11/21 تعداد مشاهده: 1591
کلید واژه ها: ,
سافت گذر