کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو اشتباه بزرگ بیل گیتس در مایکروسافت

بیل گیتس به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت بعد از نزدیک به 25 سال خدمت سرانجام در سال 2000 اعلام بازنشستگی کرد. در طی یک ربع قرن او موفق شد یک استارتاپ دو نفره را به یک غول فناوری تبدیل کند که میلیاردها دلار می‌ارزد و همین مسئله کمک کرد تا او به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شود.


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛مجله شبکه؛ ولی این به آن معنی نیست که مدیران موفق اصلا اشتباه نمی‌کنند. به گفته «برد سیلوربرگ» که از سال 1990 به مدت 9 سال به‌عنوان قائم مفام ارشد در مایکروسافت حضور داشت «گیتس» در دوران ریاستش دو اشتباه بسیار بزرگ مرتکب شد به‌طوریکه کسب و کار این کمپانی را تحت‌الشعاع خود قرار داد. اشتباهاتی که می‌توانست مایکروسافت را به ورطه سقوط بکشد. این دو اشتباه عبارت بودند از لابی‌کردن‌های بسیار ضعیف و ناموفق و بی‌اعتنایی به اینترنت در زمان ظهور آن که اگر این‌چنین نمی‌شد مایکروسافت می‌توانست از پدیده نوظهور اینترنت استفاده‌های بسیار زیادی بکند.

"به‌نظر من اول از همه بیل گیتس نتوانست چه از منظر شخصی و چه از منظر کمپانی به‌نام مایکروسافت در تعاملات سیاسی نقش و جایگاهی برای خود دست و پا کند. «بیل گیتس» اعتقاد داشت که دولت باید مایکروسافت را تنها بگذارد و در مسیر حرکتی آن‌ها قرار نگیرد در حالی‌که در همین زمان تمام رقبای شرکت در حال لابی‌کردن با دولت و مقامات دولتی بودند." این‌ها گفته‌های «سیلوربرگ» است که روز جمعه در یک برنامه پرسش و پاسخ شرکت کرده بود.

«سیلوربرگ» دلیل این عدم تمایل به برقراری ارتباط با دولت و سیاستمداران از سوی «گیتس» را رقابت سزاوار و شایسته مایکروسافت می‌داند چون «گیتس» می‌گفت ما به اندازه کافی قوی هستیم و با احترام گذاشتن به مشتریان و مصرف‌کنندگانمان خدمات خوبی ارائه می‌دهیم. اما من شدیدا مخالف بودم و فکر می‌کنم که این طرز فکر یک فاجعه بود. به‌همین دلیل بود که دولت آمریکا و در پی آن اتحادیه اروپا بر علیه مایکروسافت اعلان جنگ کردند.

در سال 2000 قاضی «توماس پنفیلد جکسون» حکم داد که مایکروسافت به‌دلیل باندل کردن اینترنت اکسپلورر با ویندوز؛ قانون ضداعتماد را نقض کرده است. با این‌که مایکروسافت در آخر موفق شد تا برنده دادگاه باشد و این مشکل را به‌نوعی حل و فصل کند اما خیلی‌ها معتقدند که این اتفاق به قدرت مایکروسافت در حوزه کامپیوتر و فناوری ضربه بزرگی زد.

هم‌چنین «سیلوربرگ» می‌گوید «بیل گیتس» متوجه تهدید اینترنت نشد؛ چون می‌خواست امپراطوری که برای ویندوز ساخته بود را حفظ کند. او اضافه می‌کند: «بیل» فرصت و تهدیدی که اینترنت با خود به‌همراه داشت را به سختی درک کرد و به‌همین دلیل نتوانست به‌موقع و درست تصمیم‌گیری کند. البته این قضیه قابل درک است. وقتی شما محصولی مانند ویندوز دارید که اوقات بسیار خوشی را در دهه ۹۰ برای شما رقم زده چرا باید به فکر تغییر آن باشید؟ «بیل» می‌خواست از ویندوز مراقبت کند و به‌همین دلیل استراتژی که بتواند مایکروسافت و ویندوز را هم‌چنان در خط مقدم نگه دارد اتخاذ نکرد. در نتیجه جایگاه مایکروسافت از سال 2000 به‌بعد تنزل یافت. اما الان همه متوجه این اشتباه شده‌اند و با درک واقعیت دنیای امروز در تلاشند تا مجددا خود را به جایگاه نخست بازگردانند."

با تمام این حرف‌ها «سیلوربرگ» هم‌چنان برای «گیتس» احترام زیادی قائل است و اعتقاد دارد او یکی از بهترین مدیرانی است که دنیا تا به‌حال به‌خود دیده است. "«بیل» این بینش را داشت که یک امپراطوری نرم‌افزاری و بستر عظیم کسب و کاری ایجاد کند و در عین‌حال با تصمیم‌های استراتژیک بسیار مهمی که گرفت باعث شد تا مایکروسافت هم بازار مشتریان تجاری و هم بازار مصرف‌کننده‌های خانگی را به تصرف خود درآورد و این لرزه بر تن هر رقیبی می‌اندازد."

او در پایان گفت: در تاریخ کسب و کار و تجارت آمریکا نام «بیل» به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدیران عامل ثبت شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31664 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/02/09 تعداد مشاهده: 1904
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر