کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316137 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آشنایی با مدعیان گوشی های همراه 2016 (بخش اول)

آشنایی با مدعیان گوشی های همراه 2016 (بخش اول)

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ کنفرانس جهانی موبایل در سال گذشته ی شمسی (1394) این نوید را داد که در سال آینده شاهد مدل های مختلفی از گوشی های همراه خواهیم بود. از گوشی هایی با امکانات و قابلیت های جدید گرفته تا گوشی های از شرکت های جدید کمتر شناخته شده. حتما تا الان با برخی از پرچم داران شرکت های بزرگی مثل اپل، سامسونگ و... آشنا شده اید. در ادامه نگاهی داریم به برخی از گوشی های نام آشنا و یا گمنامی که قرار است در سال 95 (مخصوصا نیمه ی دوم سال) به صورت عمومی در بازارهای جهانی (و با تاخیر چند روزه در خاورمیانه و بازار ایران) عرضه شوند.

1. وان پلاس 3
پیشتر مدل دیگری از این شرکت رو خدمتتان معرفی کردیم. شرکت وان پلاس رسما نام پرچم دار خود را وان پلاس 3 اعلام کرده و گفته این قرار است این گوشی نسبت به محصولات قبلی این شرکت تفاوت های جدی داشته باشد. وان پلاس 3 دارای به اسنپدراگون 820 مجهز است. این همان پردازنده ای است که گلکسی اس 7، ال جی جی 5 و اچ تی سی 10 هم از آن استفاده کرده اند.صفحه نمایشی  در نظر گرفته شده برای این گوشی، یک صفحه ی 5.5 اینچی است. طبق اطلاعات منتشر شده درباره ی وان پلاس 3، نرم افزار این گوشی قرار است سیستم عامل اکسیژن باشد. این سیستم عامل بر پایه ی اندروید مارشلو طراحی شده است.

2. Moto X3 موتورولا
شرکت لنوو که هم اکنون برند موتورولا را در اختیار دارد و در 7 ماه سپری شده از سال 2016 پرچم داری معرفی نکرده و سری E و G گوشی های هوشمند را دامه داده است، قصد دارد Moto X3 را به عنوان پرچم دار خود معرفی کند. با اینکه ادعا شده این گوشی دارای صفحه ی نمایشی 5 اینچی است اما لنوو این خبر ا تایید نکرده و این موضوع دور از واقعیت به نظر میرسد. در سال گذشته Moto X Pure پرچم دار موتورولا بود که توانست فروشی بیشتر از حد انتظار داشته باشد و مخاطبین خاص خود را کاملا راضی کند. Moto X Pure دارای صفحه نمایشی 5.7 با رزولوشن QHD بود. به نظر میرسد پرچم دار 2016 موتورولا همان راه پرچم دار قبلی را برود و ویژگی ها آن، خصوصا برنامه Moto Maker را داشته باشد. موتورولا دورخیز خوبی برای بازار گوشی های هوشمند داشته و به نظر میرسد سودای احیای جایگاه خود در بازارها گوشی های موبایل را اینبار در بازار گوشی های هوشمند داشته باشد. بنابراین در سال های آتی باید منتظر خبرهای بیشتری از محصولات این شرکت باشیم.



3. گلکسی نوت 6 سامسونگ
طبق روال شرکت سامسونگ، امسال هم باید مانند سال های گذشته شاهد معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری نوت باشیم. سری نوت سامسونگ توانسته نظر بسیاری را معطوف به خود کند، طرفداران پروپا قرصی که هر سال منتظر محصول جدید از این خانواده هستند. سامسونگ وعده داده گلکلسی نوت 6 قرار است سوپرایز ویژه ای برای مخاطبینش داشته باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی احتمالا نمایشگری 5.8 اینچی با رزولوشن QHD Super AMOLED خواهد داشت، دوربین آن 12 مگاپیکسلی بوده و دارای رمی 6 گیگابایتی خواهد بود. اسکنر چشمی نیز، ویژگی جدید این گوشی خواهد بود. پیش بینی میشود گلکسی نوت 6 مانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، ضد آب و ضد غبار باشد. در کنار اینها وجود قلمی پیشرفته تر از نسل های قبل در گلکسی نوت 6 دور از انتظار نیست.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31666 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/09 تعداد مشاهده: 1644
کلید واژه ها: ,
سافت گذر