کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 734771208 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316227 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آشنایی با مدعیان گوشی های همراه 2016 (بخش دوم)

آشنایی با مدعیان گوشی های همراه 2016 (بخش دوم)
در ادامه ی معرفی پرچم داران 2016 کمپانی های مختلف، به شرکت اپل رسیدیم.

4. آیفون 7

به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ این شرکت امریکایی که امسال چهل سالگی خود را جشن گرفت، در سال 2016 نسبت به سال های قبل کمی متفاوت تر ظاهر خواهد شد و گوشی های بیشتری را معرفی خواهد کرد. طبق پیش بینی ها اپل امسال آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را که قاعدتا نسخه ی تقویت شده ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس است، معرفی خواهد کرد. البته شایعات تایید نشده ی هم وجود دارد که اپل قصد دارد به دلیل تفاوت زیاد آیفون 7 با آیفون 6، محصول جدید خود را با عنوان آیفون 8 معرفی کند که این موضوع دور از واقعیت به نظر میرسد. به هر حال پرچم دار بعدی اپل صرف نظر از هر اسمی که داشته باشد، احتمالا مانند پرچم دار قبلی این شرکت ضد آب بوده، دارای دوربین دوگانه خواهد بود و از پردازنده ی A10 بهره خواهد برد. با توجه به مانور گسترده ی سامسونگ گلکسی 7 بر روی قابلیت ضدآب و غبار بودن به نظر میرسد اپل، جدا از جنبه ها و قابلیت های فنی به این موضوع نیز اهمیت زبادی بدهد و هم در طراحی و ساخت و هم در تبلیغات روی ویژگی ضدآب و غبار بودن پرچم دار خود سرمایه گذاری زیادی کند. جدا از این مطلب با توجه به گوشی عجیب و غریب LG G5 که فراتر از یک گوشی همراه هوشمند است، انتظار داریم در آیفون 7، ویژگی های خاص و جالبی وجود داشته باشد. هر چند تا این لحظه اپل به سیاست همیشگی خود وفادار بوده و شایعات را نه تایید کرده و نه تکذیب ! اما طبق شنیده ها آیفون 7 جدا از کانفیگ بالا، دارای قابلیت شارژ بدون نیاز به کابل خواهد بود و رسما فناوری شارژ بی سیم را به کار خواهد بست. همان طور که گفته شد احتمالا به دلیل رقابت با گلکسی اس 7 سامسونگ قدرت و مقاومتی فوق العاده خواهد داشت. از آنجایی که اپل در تلاش برای بی سیم کردن همه ی محصولات خود، از جمله آیفون است. به نظر میرسد جز شارژ بی سیم، هدفون بی سیم هم جزء برنامه های این شرکت برای آیفون 7 بوده و انتظار وجود هدفون بی سیم و حذف میکروفون در آیفون 7 امری غیر عادی نیست. احتمال زیاد یکی دیگر از ابتکارات آیفون 7، قرار دادن دو دوربین در کنار هم خواهد بود، هر چند تا این لحظه اطلاعات خاصی در این باره مطرح نشده است اما به نظر میسرد این کار با هدف افزایش کیفیت دوربین گوشی باشد. اپل پرچم دار خود را به احتمال زیاد در دو اندازه ی 4.7 و 5.8 اینچی را و با رزولوشن های 750 در 1334 پیکسل و 1080 در 1920 پیکسل روانه ی بازار خواهد کرد، این در حالی است که همه رقبای اپل ، نمایشگر Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل را در برای محصولات خود در سال 2016 انتخاب کرده اند.

5. ال جی جی 6
با اینکه هنوز ال جی گوشی خاص و متفاوت خود، G5 را روانه ی خیلی از بازارهای جهانی نکرده اما از الان شایعات پیرامون پرچم دار بعدی این شرکت وجود دارد، کار LG برای طراحی LG G6 سخت خواهد بود. به دلیل ابتکار ال جی در G5 توقع این میرود که در پرچم دار بعدی ال جی نیز شاهد چند محصول جانبی در کنار گوشی باشیم. با این حال انتظار میرود پرچم دار بعدی ال جی یکی از نقطه ضعف های G5 یعنی باتری را حل کند و به یک باتری با طول عمر بالاتر مجهز باشد، سنسور حسگر را که در G5 در جلوی گوشی بود به خاطر راحتی کار در عقب گوشی تعبیه کند. همان طور که دوربین های اصلی G5 زاویه ی دید مناسبی داشتند، دوربین جلوی این گوشی نیز از زاویه ی دید بهتری برخورد باشد. صفحه ی نمایشی همیشه روشن داشته باشد تا علاوه بر زیبایی کار را برای استفاده کننده راحت تر کند. 

6. نکسونی جدید
سال گذشته گوگل با کمک دو شریک خود توانست دو نکسون روانه ی بازار کند. نکسون 6 نتیجه ی همکاری گوگل و هواوی بود و نکسون میان رده ای 5.2 اینچی حاصل همکاری گوگل با کمپانی کره ای ال جی. هرچند تا الان گفته نشده گوگل برای ساخت نکسون بعدی خود با چه کمپانی همکاری میکند اما به نظر میرسد این بار HTC را برای همکاری در ساهن گوشی هوشمند انتخاب کرده است. به ویژه آنکه محصول جدید این کمپانی می تواند اندروید N را اجرا کند. البته اچ تی سی سابقه ی ساخت وسیله ای مشترک را دارد و تبلت نکسوس 9 را در یک همکاری مشترک تولید کرده است. 

به هر حال انتظار میرود سال آینده هم شاهد رقابت داغی بین کمپانی های بزرگ تولید گوشی همراه باشیم، اغلب کمپانی ها پرچم داران خود را شهریور یا مهر ماه معرفی میکنند، احتمالا پاییز داغ و هیجان انگیزی پیش رو خواهیم داشت.  
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31684 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/10 تعداد مشاهده: 1422
کلید واژه ها: ,
سافت گذر